صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۴۳
  • يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Sunday 14 May 2023
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 08
کد خبر: ۱۸۳۱۷۴

تکذیب ادعای نتانیاهو درباره پرونده اسرا

چند ساعت بعد از اعلام بنیامین نتانیاهو در رابطه با دستیابی به پیشرفت در پرونده مبادله اسرا با حماس، منابع فلسطینی این ادعای نتانیاهو را تکذیب کردند.

به گزارش راهبرد معاصر یک منبع آگاه فلسطینی به شبکه تلویزیونی المیادین خبر داد، ادعاهای بنیامین نتانیاهو در رابطه با دستیابی به پیشرفت در رابطه با پرونده اسرای صهیونیست در غزه بی پایه و اساس بوده و نتانیاهو و نهاد نظامی رژیم صهیونیستی در حال عوامفریبی هستند.

این منبع آگاه که به طور اختصاصی با المیادین گفتگو می کرد، افزود: مقاومت همچنان بر خواسته‌ها و شروط خود پافشاری می‌کند و در همین رابطه نقشه راه شفافی را در اختیار میانجی‌ها قرار داده است.

این منبع تاکید کرد: مشکل امروز در کابینه نتانیاهو است که هیچ تحرکی در رابطه با این امر انجام نمی‌دهد.

گفتنی است شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی دیشب به نقل از بنیامین نتانیاهو ادعا کرده بود، پیشرفت‌های قابل توجهی در روند پرونده مبادله اسرا به دست آمده است.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش خود اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر (رژیم) اسرائیل خبر از تحقق پیشرفت ملموسی در فرایند توافقنامه مبادله اسرا با جنبش حماس داده است.

به گزارش این رسانه عبری زبان، نتانیاهو در پاسخ به انتقادات تند اوریت استروک وزیر شهرک سازی در رابطه با تسلیم پیکر برخی از (شهدای فلسطینی) گفت: این اقدام یکی از گام‌های مورد نیاز در چارچوب مذاکرات برای مبادله اسرا با جنبش حماس است.

به گفته نتانیاهو: ما از هر زمان دیگری به نقطه اتمام توافق مبادله اسرا نزدیک‌تر هستیم، اما فشارهای داخلی اسرائیل تاثیر منفی خود را بر روند این تلاش‌ها وارد می‌کند.

به اعتقاد کارشناسان، ادعاهای نتانیاهو برای فرار از فشارهای درون و برون کابینه اش انجام گرفته است./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: