صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۱۶
  • دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Monday 15 May 2023
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 09
کد خبر: ۱۸۳۳۵۱

بازگشت بن گویر به جلسات کابینه نتانیاهو

بعد از جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی، بن گویر خوشحال از این جنایت به جلسات کابینه بازگشت.

به گزارش راهبرد معاصر  رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی (رژیم) اسرائیل که چند روز پیش به حال قهر دیگر در نشست کابینه شرکت نمی‌کرد، خوشحال (از این جنایت) مجددا به جلسات آن بازگشت.

به نوشته این رسانه‌ها، بعد از آن که نتانیاهو دستور از سرگیری سیاست ترورها در نوار غزه را صادر کرده و شماری از رهبران جهاد اسلامی (به همراه اعضای خانواده آنها) را در نوار غزه (قتل عام کرد) بن گویر مجددا حضور خود را در جلسات کابینه از سر گرفت.

حزب تحت رهبری بن گویر در رابطه با این بازگشت هم بیانیه داده و اعلام کرد: بعد از این که کابینه رویکرد ما را در کنار گذاشتن سیاست مهار و گرایش به سوی تهاجم در پیش گرفت ما به کابینه تحت رهبری بنیامین نتانیاهو باز می‌گردیم.

این حزب ابراز امیدواری کرد، سیاست ترورها همچنان علیه فلسطینیان در دستور کار باقی بماند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: امیدوارم از این به بعد کابینه نظرات من را در دستور کار خود قرار دهد و صحبت‌‌هایی را که در نشست غیر علنی اعلام کردم را مد نظر داشته باشد، باید ما هموار کنش تهاجمی داشته باشیم و ابتکار عمل را در دست بگیریم، هرگز نباید به دنبال خویشتنداری باشیم

گفتنی است شبکه تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی (کان) پیش از این اعلام کرده بود، بن گویر تهدید کرده بود اگر اقدام بزرگی علیه فلسطینیان به ویژه در کرانه باختری صورت نگیرد و روند تعدیل‌های غذایی به انجام نرسد، از ائتلاف حاکم خارج شده و بدین شکل کابینه نتانیاهو هم در آستانه سقوط قرار خواهد گرفت./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: