صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 11
کد خبر: ۱۸۳۵۸۲

شلیک موج جدیدی از راکت‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی

همزمان با دور جدید شلیک راکت‌های مقاومت فلسطین از نوار غزه، آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف این منطقه به‌صدا درآمد.

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عبری‌زبان بامداد پنجشنبه از فعال‌شدن آژیرهای هشدار حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر می‌دهند.

 

رسانه‌های فلسطینی نیز می‌گویند موج جدیدی از راکت‌های مقاومت از نوار غزه علیه صهیونیست‌ها شلیک شده است.

 

منابع صهیونیستی هم ادعا کردند که سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین فعال شده و در حال رهگیری راکت‌های شلیک‌شده از نوار غزه به سمت شهرک‌ها است.

 

دقایقی بعد شبکه «الجزیره» گزارش داد که مقاومت فلسطین بامداد پنجشنبه به سمت منطقه صوفا در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه، گلوله‌های خمپاره شلیک کرده است.

 

خبرنگار شبکه «المیادین» نیز از نوار غزه خبر داد: «راکت‌های مقاومت به اهداف خود در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه اصابت کردند».

 

همزمان یک مقام سیاسی ارشد رژیم تروریست صهیونیستی نیز به رادیو ارتش گفت: «در حال حاضر مشغول تبادل آتش هستیم، نه آتش‌بس».

 

بامداد سه‌شنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «سپر و پکان» را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی ادامه خواهد داشت.

 

در جریان حملات غافلگیرانه بامداد سه‌شنبه به نوار غزه، ۱۳ نفر از جمله ۳ فرمانده ارشد جهاد اسلامی و تعدادی از اعضای خانواده‌های آن به شهادت رسیده و حداقل ۲۰ نفر دیگر نیز مجروح شدند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: