صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 13
کد خبر: ۱۸۳۸۶۱

تعمیرات اساسی نیروگاه ناصریه عراق توسط ایرانی‌ها انجام شد

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: تعمیرات اساسی روتور ژنراتور ۲۲۰ مگاواتی نیروگاه ناصریه عراق توسط متخصصان ایران به پایان رسید.

به گزارش راهبرد معاصر از وزارت نیرو، مسعود مرادی افزود: کمک به پایداری شبکه سراسری برق کشور از محل انجام تعمیرات تخصصی، ساخت قطعات و بهسازی تجهیزات نیروگاهی از وظایف ذاتی این شرکت بوده است و در کنار تحقق این هدف توجه به بازار برق کشور‌های همسایه و صادرات خدمات فنی و مهندسی در راستای درآمدزایی و ارزآوری نیز بخش مهمی از رویکرد‌های این شرکت است.

وی به درآمدزایی و ارزآوری این پروژه اشاره کرد و گفت: حضور فعال در بازار کشور عراق باهدف کمک به توسعه پایدار کشور دوست و همسایه غربی و همچنین سهیم بودن در این بازار در جهت ارزآوری سیاست‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران ادامه داد: تعمیرات اساسی ژنراتور سنگین ۲۲۰ مگاواتی ناصریه با ارزآوری ۱۸۵ هزاردلاری بخشی از این راهبرد منطقه‌ای بوده که جهت تقویت و گسترش این بازار بر اساس سیاست‌های ابلاغی و با اتکا به توان و استعداد مطلوب این مجموعه برنامه‌ریزی مدونی برای آینده در دستور کار قرار گرفته است.

مرادی بر لزوم حفظ اعتماد مشتریان خارجی در این شرایط رقابتی تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: پروژه تعمیرات اساسی روتور ژنراتور نیروگاه ناصریه عراق با تلاش شبانه‌روزی متخصصان و بهره‌گیری از دانش روز در سریع‌ترین زمان و باکیفیت مبتنی بر استاندارد‌های بین‌المللی با موفقیت به اتمام رسید و در نهایت با حضور نمایندگان کارفرمای خارجی تست و تحویل شد.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: در طول تعمیرات تخصصی این تجهیز مهم نیروگاهی تیمی ۱۲ نفره متشکل از کارشناسان و تکنسین‌های مربوطه در محل کارگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی این شرکت توانستند این پروژه ۲۲۰ مگاواتی را با موفقیت به اتمام برسانند./ آنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: