صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۵۵
  • پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Thursday 18 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 15
کد خبر: ۱۸۴۱۸۷

آوردن این لژیونر ملی پوش به استقلال با من!

استقلال در این فصل لیگ برتر خوب نتیجه نگرفته و قهرمانی برای این تیم از دست رفته است. خیلی از هواداران استقلال از حالا نگران فصل آینده و به خصوص نقل و انتقالات تابستانی هستند و امید دارند که نقاط ضعف تیمشان با حضور بازیکنان باکیفیت برطرف شود. باشگاه برنتفورد اعلام کرد سامان قدوس ستاره ایرانی این باشگاه طی روزهای آینده و در پایان این فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ خیلی از هواداران استقلال بعد از شنیدن این خبر در فضای مجازی از مدیران تیمشان خواستند تا شرایط حضور قدوس را در فوتبال ایران فراهم کنند. اتفاقی که بعید است البته رخ دهد و باشگاهی در ایران بتواند سامان را راضی به بازی کردن در لیگ داخلی ایران کند. ضمن این‌که قدوس با توجه به کیفیت بالایی که دارد قطعا با پیشنهادات مختلفی از تیم‌های اروپایی مواجه خواهد شد.


با این حال داریوش یزدانی پیشکسوت باشگاه استقلال که سال‌هاست در خارج از ایران زندگی می‌کند، با انتشار توییتی اعلام کرد که قدوس بهترین گزینه برای استقلال است. موضوعی که با تعجب هواداران استقلال همراه شد و آن‌ها معتقد بودند که بازیکنی مثل قدوس به ایران نمی‌آید. با این حال یزدانی با انتشار کامنتی مدعی شد که می‌تواند سامان را برای بازی در استقلال راضی کند و جلب رضایت این بازیکن توسط او انجام خواهد شد. ادعایی عجیب که مشخص نیست عملی خواهد شد یا خیر!/خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: