صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۴۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 25
کد خبر: ۱۸۶۱۱۹

رضا میرزایی:اداره زندگی‌ بازیکنان استقلال سخت شده است

هافبک مصدوم تیم استقلال مدعی است که بازیکنان این تیم با توجه به دریافت 25 تا 30 درصد قراردادشان تا پایان فصل، اداره زندگی‌شان سخت شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا میرزایی، هافبک استقلال که به دلیل مصدومیت در بازی امشب با نساجی غایب بود، پس از پیروزی استقلال و فینالیست شدن در جام حذفی گفت:تقدیر این بود که برای بازی‌های پایانی مصدوم شوم، هر وقت بازی کردم، تمام توانم را گذاشته‌ام و گرم نکرده وارد استادیوم شدم و استارتر هستم و پشت دفاع حریف استارت زدم و بدنم تحلیل رفت و دچار مصدومیت شدم.

میرزایی درباره حمایت هواداران پس از مصدومیتش، اظهار داشت:هواداران باوفایی داریم و در این چند روز حال روحی من خیلی بد بود و الان به ورزشگاه آمدم و برد استقلال را دیدم حالم بهتر شد، امیدوارم تا زمانی که حالم بهتر شود، این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا با روحیه مضاعفی برگردم.

وی درباره وضعیت مصدومیتش، تصریح کرد:، ۸ روز دیگر و پس از کم شدن ورم،عمل جراحی می‌کنم

میرزایی درباره اینکه فینال جام حذفی شاید یک بازی انتقامی با پرسپولیس باشد، تاکید کرد:با هر تیمی در فینال روبرو شویم باید صدرصد توانمان را بگذاریم و برنده باشیم و امیدواریم بتوانیم یک قهرمانی به هواداران هدیه کنیم.امسال تیم خیلی خوبی داشتیم و بدشانسی آوردیم و داوری‌ها به ضرر ما بود.با این حال یک فینال مهم پیش رو داریم که باید بیریم و قهرمان شویم.

هافبک استقلال در ادامه مشکلات مالی این تیم هم اظهار داشت: بازیکنان با این درصدی که گرفتند اداره کردن زندگی‌شان سخت است، بقیه تیم ها ۷۰، ۸۰ درصد گرفته‌اند ولی بچه‌ها ما ۲۵ تا ۳۰ درصد گرفتند./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: