صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 27
کد خبر: ۱۸۶۴۴۵

روشنک: برگزاری دربی جام حذفی برعهده سازمان لیگ است

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: سازمان لیگ برگزار کننده فینال جام حذفی است و هزینه برگزاری هم بر عهده آنهاست.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از برگزاری دیدار پرسپولیس و هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «فکر می‌کنم چون دو تیم تهرانی هستند، هزینه‌ها باید مساوی باشد و این مساله شامل هزینه‌ها و حضور هواداران خواهد بود. در مورد تبلیغات هم فکر می‌کنم، سود برای دو باشگاه‌ باشد چرا که لیگ نیست که ۱۶ تیم ذی‌نفع باشند و فقط دو تیم در این بازی حضور دارند.»

البته این حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس شائبه‌هایی را همراه داشت.

در همین راستا عنوان شد که چون در مرحله نیمه نهایی استقلال میزبان بود و پرسپولیس میهمان، پس سرخپوشان میزبان هستند و باید هزینه‌های این دیدار را پرداخت کنند.

امیرحسین روشنک اظهار داشت: اینکه می‌گویند یک تیم میزبان است، به این معنا نیست که آن تیم باید هزینه‌های مربوط را پرداخت کند. طبق آیین نامه مسابقات، سازمان لیگ، مسوول برگزاری دیدار فینال است و باشگاه‌ها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

وی در مورد سهم تیم‌ها از بلیت فروشی و تبلیغات محیطی افزود: این موضوع هم در آیین نامه ذکر شده و طبق قانون هر باشگاه سهم خودش را از این دیدار، دارد.

مسوول مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در مورد ظرفیت حضور هواداران در شهرآورد جام حذفی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم با دربی لیگ تفاوتی داشته باشد. بخشی از ورزشگاه و سکوهای آن چه در طبقه اول و چه در طبق دوم قابل استفاده نیست. با این حال با دستور دادستانی بخشی از طبق دوم ورزشگاه فک پلمپ شده است.

روشنک در مورد حضور بانوان تاکید کرد: فعلا برنامه‌ای در این باره نداریم.

قرار است، دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر روز چهارشنبه هفته جاری بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: