صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 28
کد خبر: ۱۸۶۵۸۷

برگزاری جشنواره برترین ایده های اوقات فراغت

سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان از برگزاری جشنواره برترین ایده های اوقات فراغت در کشور خبرداد.

به گزارش راهبرد معاصر، مجتبی تاجیک؛ سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان در خصوص برگزاری جشنواره برترین ایده های اوقات فراغت توسط اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان اظهار داشت: ویژگی این جشنواره این است که همه اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق ایده پردازی امکان مشارکت در آن را دارند و تلاش برای دستیابی به ایده های گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بر مبنای بوم هر استان است.

 

تاجیک با بیان اینکه توجه به ویژگی های بومی و منطقه ای در طراحی هر برنامه فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره ایده های ناب و جذابی پیش روی سازمان های مردمی و دولتی مجری برنامه های اوقات فراغت قرار گیرد.

 

وی هم‌چنین در ضرورت توجه به گذران اوقات فراغت در تابستان پیش رو گفت: دوران کرونا در سال های گذشته فرصت پرداخت به این موضوع مهم را با محدودیت مواجه کرده بود. اکنون فرصتیست که باتلاش جدی سازمان های مردم نهاد و دستگاه های متولی این ظرفیت به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.

 

سرپرست اداره کل طرح های ملی و فراگیر جوانان با بیان اینکه فراخوان جشنواره تا دهم خرداد ماه منتشر می شود، گفت: پس از فراخوان، علاقه مندان به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا ایده های خود را بارگذاری کنند.

 

تاجیک در پایان گفت: توجه به برنامه های گروهی و خلق بازی های محلی نوین و تناسب ایده برای هر دو گروه دختر و پسر، از شاخص هایی است که در هیات داوران این جشنواره مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت./ فارس

نظر شما