صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۲۱
  • چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
  • Wednesday 14 June 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 29
کد خبر: ۱۸۶۹۳۹

کشف مزرعه بزرگ رمز ارز در غرب کشور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف مزرعه بزرگ استخراج رمز ارز از کشف ۱۰۸ دستگاه ماینر قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر ایجاد یک مزرعه بزرگ استخراج رمز ارز در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه، پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران پرونده با همراهی کارشناسان شرکت توزیع برق از محل مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه ۱۰۸ دستگاه ماینر خارجی قاچاق و در حال فعالیت که فاقد هرگونه مدارک قانونی بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، خاطرنشان کرد: ارزش کشفیات مذکور ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

حاجیان با بیان اینکه ماینر‌های کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، تصریح کرد: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل شده و در مراجع قضائی در حال بررسی و رسیدگی است.
کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف مقدار ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

شهرام کسانی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت مأمورین انتظامی شهرستان حین گشت زنی در مسیر‌های قاچاق رو به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و با هماهنگی قضائی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مقدار ۲ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه ۳۷۰ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم به مرجع قضائی معرفی شد. / باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: