صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۴۳
  • سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
  • Tuesday 20 June 2023
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 07
کد خبر: ۱۸۸۰۷۷

خلوتی صبحگاهی معابر شهری پایتخت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: امروز شاهد ترافیک کمتر در معابر اصلی و بزرگراهی بودیم.

به گزارش راهبرد معاصر. سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد ترافیک کمتر در معابر اصلی و بزرگراهی بودیم.

 

وی افزود: بزرگراه‌های حکیم / بابایی/ امام علی (ع) نواب و خیابان آزادی فعلا خلوت و دارای ترافیکی روان هستند.


سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه‌های همت / چمران / زین الدین پر ترافیک در حال حرکت و نیمه سنگین می‌باشند.

 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد نمایید.

 

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

 

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.

 

وی بیان داشت: خلوتی معابر شهر تهران را نباید به پای تغییر ساعات گذاشت، زیرا فعلا تعطیلات را پشت سر گذاشته ایم و در اصل میزان و جریان ترافیک پایتخت از هفته بعد معلوم می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: