صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 13
کد خبر: ۱۸۹۲۲۵

طارمی:به قرقیزستان احترام می‌گذاریم، ولی اینجا هستیم که ببریم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با تمام احترام به رقبا بخت اول قهرمانی هستیم. به قرقیزستان احترام می‌گذاریم، ولی اینجا هستیم که ببریم. فراموش نکنید ما ایران هستیم و اول آسیا.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی طارمی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل افغانستان در تورنمنت کافا، اظهار داشت: خدا را شکر یک بازی خیلی خوب بود. در نیمه اول فشار زیادی به تیم افغانستان وارد و چیزی که در شخصیت‌مان بود در زمین ارائه کردیم و توانستیم بازی را با تعداد گل‌های زیاد ببریم.

 وی درباره حضور در تورنمنت کافا و اهداف ایران در این جام، افزود: ما اینجا هستیم که بتوانیم شخصیت‌مان را نشان بدهیم. مهم نیست جلوی چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. ما ایده‌هایی تاکتیکی که داریم در زمین پیاده می‌کنیم و برای جام ملت‌های آسیا خودمان را آماده خواهیم کرد.

طارمی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: همانطور که سرمربی محترم تیم ملی گفت، آمده بودیم شخصیت تیمی‌مان را نشان دهیم. به حریف احترام گذاشتیم و هرچه در توان داشتیم انجام دادیم. برنامه‌های تمرینی را تا حدی توانستیم اجرا کنیم. قبلاً گفته بودم مهم نیست با چه تیمی بازی داریم، مهم این است که ما چه چیزی می‌خواهیم و چه اهدافی داریم. از ابتدای بازی خوب شروع کردیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم و پیروزی نسبتاً خوبی را کسب کردیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد دیدار مقابل قرقیزستان نیز تصریح کرد: بازی امروز سنگین نبود. ما ایران هستیم و جزو بهترین‌های آسیا. با تمام احترام به رقبا بخت اول قهرمانی هستیم. به قرقیزستان احترام می‌گذاریم، ولی اینجا هستیم که ببریم. فراموش نکنید ما ایران هستیم و اول آسیا./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: