صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۸۹۸۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیحات وزارت آموزش و پرورش در خصوص ماجرای اختلال در بیمه تکمیلی فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش با رد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای، اعلام کرد: هیچ اختلالی در بیمه تکمیلی فرهنگیان رخ نداده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس دانشور، رئیس اداره بیمه وزارت آموزش و پرورش ضمن رد برخی از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در خصوص اختلال در روند بیمه تکمیلی فرهنگیان، اظهار داشت: در فرایند بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچ اختلالی رخ نداده است و تعهدات بیمه تکمیلی فرهنگیان به قوت خود باقی است.

وی در ادامه گفت: مهم‌ترین دغدغه ما ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان عزیز است و اخبار بیمه تکمیلی فرهنگیان و اطلاعات جدید بیمه تکمیلی در قالب بخشنامه اداری و اخبار مربوط به آن، صرفا از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش منتشر خواهد شد. / ایسنا

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروندی از استان اصفهان
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
هنوز احکام قطعی و نهایی برخی از همکاران بازنشسته ۱۴۰۱ و معترض رتبه بندی صادر نگردیده است و می بایست بعد از نهایی شدن احکام این افراد مجددا اسناد پاداش و مرخصی اصلاح و ارسال گردد.

اخیرا یک رأی از سوی دیوان عدالت اداری صادر گردیده که بند ترمیم حقوق را نیز مشمول پاداش سال ۱۴۰۱ اعلام نموده است لذا می بایست اسناد پاداش اصلاح گردند.
ناشناس
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
بیمه دانا که بعد از گذشت سه ماه هزینه هارو پرداخت کرده، این اختلال نیست؟ یک بیمه قوی قرارداد ببندید، بیمه ها باید تابع شما باشن که جمعیت زیادی دارین، نه شما مقهور بیمه.