صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۴۳
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۵۸۰

واکنش قایدی به انتخاب نکونام به عنوان سرمربی استقلال

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: عاشق استقلال هستم و بابت انتخاب جواد نکونام به هواداران تبریک می‌گویم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی قایدی در جمع خبرنگاران در رابطه با قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا، اظهار داشت: تورنمنت خیلی خوبی بود و توانستیم با ارائه کیفیت خوب، به قهرمانی برسیم. این قهرمانی می‌تواند به ما در آینده کمک کند تا با روحیه خوبی کارمان را پیش ببریم.

وی افزود: مهم نبود که با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم بلکه مهم همبستگی تیم است. امیدوارم این قهرمانی کمک کند تا در جام ملت‌های آسیا موفق شویم.

مهاجم تیم ملی در مورد انتشار عکس تیمی، خاطرنشان کرد: سوال حاشیه‌ای جواب نمی‌دهم. آن عکس به خاطر این بود نشان دهیم که چقدر یک دل هستیم و متحد پیش می‌رویم تا به هدفمان برسیم.

قایدی در مورد فینال درگیرانه با ازبکستان تصریح کرد: ازبکستان در زمین خودش بازی داشت و طبیعی بود که دنبال برد باشد. ما هم تمرکز کردیم که به قهرمانی برسیم و به هدفمان هم رسیدیم.

وی در مورد رقیبان تیم ملی در فیفا دی بعدی گفت: دوست داریم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. هر چه از تیم‌های بزرگ، شلاق بخوریم بهتر است.

قایدی در رابطه با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، خاطرنشان کرد: به هواداران استقلال تبریک می گویم.

وی در مورد ادامه همکاری با استقلال گفت: انشاالله هر چه خیر است، همان اتفاق بیافتد. همه جا گفتم که عاشق استقلال هستم./ایرنا

نظر شما