صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 27
کد خبر: ۱۹۱۵۹۲

استمداد وزیر جنگ رژیم اسرائیل از سازمان آزادیبخش فلسطین برای سرکوب انتفاضه کرانه باختری

در حالیکه رئیس شاباک از کمک گرفتن محافل امنیتی از هوش مصنوعی برای مقابله با انتفاضه سخن گفت، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند وزیر جنگ این رژیم از سازمان آزادیبخش فلسطین برای سرکوب انتفاضه کرانه باختری کمک خواسته است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پایگاه اطلاع رسانی روزنامه معاریو در خبری نوشت، شاباک از فن‌آوری‌های هوش مصنوعی برای مقابله با خطراتی که اسرائیل را تهدید می‌کنند، کمک گرفته است.

رونین بار رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در سخنانی که در دانشگاه تل‌آویو ایراد کرد، خبر داد، این نهاد امنیتی فن‌آوری‌های هوش مصنوعی را برای مقابله خطراتی که اسرائیل را تهدید می‌کنند، به کار گرفته است.

او خبر داد هوش مصنوع تعداد زیادی از خطرات را مشخص کرده است.

رئیس شاباک همچنین فاش کرد این نهاد امنیتی در حال تولید سامانه گنبد آهنین سایبری است.

در همین حال ودر راستای تکاپوی صهیونیست‌ها برای متوقف کردن جریان انتفاضه در کراننه باختری، یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، تلفنی با حسین الشیخ گفتگو و به وی دستوراتی در رابطه با سرکوب فلسطینیان ابلاغ کرد.

روزنامه جروزالم پست در این رابطه نوشت: گالانت در تماس به حسین الشیخ پیام صریحی را ابلاغ کرد و گفت که تل‌آویو کانون‌های خشونت را هر جا که لازم باشد، از بین خواهد برد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین به الشیخ دستور داد، باید تدابیر سریع و قدرتمندی بر علیه این کانون‌ها در پیش گرفته، زیرا این روند می‌تواند کل منطقه را به سوی بی ثباتی پیش ببرد.

گفته می‌شود حسین الشیخ یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های نامزد جانشینی محمود است، او دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، عضو کمیته مرکز جنبش فتح و مدیر روابط با سرویس‌های امنیتی رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شود. / تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: