صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 24
کد خبر: ۱۹۶۱۳۰

کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی زن شیاد در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی آران و بیدگل از دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده از کشف کلاهبرداری ۵۰۰ میلیاردی در آران و بیدگل خبر داد و اظهار داشت: این شناسایی و کشف به واسطه شکایت چند شهروند از یک خانم انجام شد.

وی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته افزود: با انجام تحقیقات پلیس مشخص شد متهم با ارائه وام‌هایی با کارمزد‌های بسیار پائین و شرایط خاص نسبت به جلب نظر مردم اقدام می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه متهم حدود هفت سال با این شیوه اقدام به فعالیت می‌کرده و به تنهایی نزدیک به ۵۰۰ مراجعه کننده داشته است، ابراز داشت: با اقدامات تخصصی پلیسی حساب مالی متهم با گردش حساب ۵۰۰ میلیارد ریال شناسایی شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی نسبت به مسدودی حساب وی و تعدادی از وام گیرندگان توسط پلیس فتا اقدام شد، گفت: جهت سیر مراحل قانونی متهم به مرجع قضایی معرفی شد نا برابر قانون با متهم برخورد صورت پذیرد.

سرهنگ هاشمی زاده تصریح کرد: از مردم درخواست داریم به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع کلاهبرداری توجه کرده و در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند. / تسنیم

نظر شما