صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 25
کد خبر: ۱۹۶۳۵۰

فناوری‌های هوشمند به کمک فراجا برای مبارزه با سارقین می‌آید

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی فراجا است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محمد علی نوری نژاد در کمیسیون قرارگاه مبارزه با سرقت در شیراز، ضمن تسلیت ایام محرم و همچنین شهادت تعدادی از همکاران انتظامی در روز‌های اخیر، اظهار داشت: با توجه به انجام برآوردی از وضعیت جامعه، سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور یکی از اولویت‌های اصلی در مجموعه فراجا را مبارزه با سرقت قرار داد.

وی ادامه داد: وقوع سرقت امنیت عمومی را خدشه دار می‌کند و به همین دلیل مبارزه با سرقت به صورت ویژه باید در دستور کار قرار گیرد.

این مقام انتظامی گفت: در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده است تا در مأموریت مبارزه با سرقت به مانند سایر مأموریت‌ها موفق و سربلند بیرون آییم.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به علل وقوع سرقت در جامعه از جمله اعتیاد، حاشیه نشینی، مسائل معیشتی و ...، تأکید کرد: با این وجود انتظار مردم از پلیس این است که با سارقان برخورد شود و سرقت کاهش یابد.

سردار نوری نژاد با تشریح تعدادی از چالش‌های موجود در مسیر مبارزه با سرقت، افزود: تدابیر لازم در راستای پیشگیری از وقوع سرقت در زمینه‌های مختلف اندیشیده شده و در دست اقدام است.

وی وظیفه قرارگاه مبارزه با سرقت را هدایت، پشتیبانی و مطالبه گری عنوان کرد و گفت: در مأموریت مقابله با سرقت باید با هم افزایی اقدامات خود را به سرانجام برسانیم.

سردار نوری نژاد به لزوم پیشگیری وضعی، انتظامی و اجتماعی در راستای کاهش وقوع سرقت در جامعه اشاره و بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و فناوری‌های هوشمند در این مسیر تأکید کرد. / فارس

نظر شما