صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۴۶
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 31
کد خبر: ۱۹۷۲۸۸

پیشکسوت استقلال: نکونام کار خیلی سختی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اتفاقات اخیر در این باشگاه را «بارونکردنی» توصیف کرد و گفت که سرمربی جدید این تیم کار بسیار سختی در پیش دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ هاشم حیدری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شامگاه دوشنبه با اشاره به شرایط آبی‌پوشان برای شروع لیگ برتر اظهار داشت: اینکه استقلال می‌خواهد با شرایط نه‌چندان مناسب به استقبال لیگ برتر برود برای من که سال‌ها در این فوتبال بازی کرده‌ام، عجیب و غیر قابل باور است!

وی افزود: یک تیم برای حضور در لیگ برتر باید تمرینات منظم خود را از چند هفته پیش از شروع فصل برگزار کند، اردوی پیش‌فصل داشته باشد، در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را بر اساس نیازهای تیم جذب و بدنه فصل قبل خود را حفظ کرده باشد؛ وقتی به این مسائل نگاه می‌کنید متوجه خواهید شد هیچ کدام از این اتفاقات مثبت در استقلال رخ نداده است!

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال نه از امروز و دیروز بلکه سال‌هاست با این مشکلات و حاشیه‌ها دست به گریبان بوده و هر سال تغییر و تحولات زیادی در این تیم رخ داده است. ثبات در استقلال وجود نداشته و به عبارت ساده‌تر باید گفت هیچ وقت استقلال رنگ آرامش را ندیده است.

حیدری افزود: استقلال از نظر مدیریت هم در این چند ساله ضرر کرده است. مدیران ضعیفی به این تیم آمدند و سکان هدایت آبی‌ها را بر عهده گرفتند و وقتی نتوانستند قدمی بردارند با یک استعفا، تیم را غرق در مشکلات رها کردند.

وی ادامه داد: اینکه گفته شود استقلال حتی مقام پنجم هم به دست آورد، نتیجه خوبی است، به‌هیچ‌وجه حرف درستی نیست و این نشان‌دهنده ضعف فکری افرادی است که این جمله را بر زبان آورده‌اند؛ استقلال تیمی است که هواداران از آن فقط انتظار قهرمانی و موفقیت دارند.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: جواد نکونام سخت‌ترین کار را در استقلال پیش رو دارد. این تیم با شرایطی روبه‌رو شده که کار را برای او مشکل کرده است اما بی‌شک او تلاش می‌کند تا از اعتبار خود و استقلال دفاع کند./ایرنا

نظر شما