صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۲۸
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 05
کد خبر: ۱۹۷۹۵۰

واکنش رهبران حماس به عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو

رهبران جنبش حماس تأکید کردند که عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو، پاسخ عادی به جنایات صهیونیست‌ها و نشانگر خشم عمیق مردم فلسطین است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه امروز شنبه گفت که عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو در راستای دفاع از مسجدالاقصی است.

خبرگزاری سوا به نقل از القانوع گزارش داد، حملات مقاومت در عمق رژیم اشغالگر قدس، با تیراندازی در تل‌آویو مجددا آغاز شده و این مسئله نشانگر آمادگی ملت ما برای دفاع از مسجدالاقصی و شکست طرح ساخت معبد ادعایی سلیمان بر روی این مسجد است.

وی همچنین گفت: افزایش روزانه عملیات‌های مقاومت، نمود عملی معادله پاسخ به تجاوزات اسرائیل و شهرک‌نشینان است تا هزینه تجاوزات و جنایات خود علیه ملت و مقدسات فلسطین را بپردازند.

رسانه‌های صهیونیستی و فلسطینی بعد از ظهر امروز از وقوع یک تیراندازی در مرکز تل آویو پایتخت رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند که طی آن چند نفر مجروح شده‌اند. در این عملیات شهادت‌طلبانه سه صهیونیست مجروح شدند که حال یکی از صهیونیست‌ها وخیم گزارش شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از نزدیک در جریان تحولات قرار گرفته است. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که فلسطینی که این عملیات استشهادی را انجام داده، ۲۷ ساله بوده و از ساکنین جنین است.

محمود مرداوی از رهبران حماس هم در واکنش به این عملیات گفت: عملیات تل‌آویو، پاسخ طبیعی به جنایات صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی و جنایت قتل دو جوان است که روز گذشته در کرانه باختری صورت گرفت.

مرداوی با بیان اینکه جعبه مهمات نیرو‌های مقاومت، پر از گلوله است، تأکید کرد: دشمن صهیونیستی نتیجه حمایت و جنایات علیه ملت ما و الاقصی را می‌بیند. عملیات امروز همچنین نشانگر خشم مردمی گسترده است که فقط با نابودی اسرائیل متوقف می‌شود. وی همچنین گفت که ملت فلسطین قصد دارد تا پیروزی و آزادی، به مسیر فداکاری ادامه دهد. / فارس

نظر شما