صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۰۰
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 07
کد خبر: ۱۹۸۳۵۸

هواشناسی فردا/تشدید بارش‌ باران و وزش باد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در تهران و چند استان دیگر کشور شاهد بارش باران، وزش باد و خیزش گردوخاک خواهیم بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق ضیائیان گفت: بخش‌هایی از آذربایجان‌شرقی، اردبیل، سمنان، تهران، البرز، قزوین، زنجان، مازندران و بخش‌هایی از مرکز کشور از جمله استان‌های قم، مرکزی و اصفهان، و همچنین سواحل خزر و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی از جمله استان‌های همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق شمالی استان فارس رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بیشترین بارش‌ها طی دو روز آینده برای ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های سمنان، تهران و مازندران خواهد بود و بارش‌ها تا روز پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، البرز مرکزی و بخش‌هایی از غرب، جنوب‌غرب و جنوب کشور به شکل پراکنده تداوم دارد.

او می گوید: طی ۵ روز آینده، دامنه‌ها و ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس در برخی ساعات، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی دارند.

او گفت: طی ۵ روز آینده وزش باد شدید و گردوخاک برای مناطقی از شرق، شمال‌شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی شده که این شرایط سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود. همین شرایط از چهارشنبه تا شنبه با شدت بیشتری در شرق کشور مورد انتظار است.

ضیائیان گفت: فردا بارش ها در تهران به ویژه در ارتفاعات و داخل شهر با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
نظر شما