صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 08
کد خبر: ۱۹۸۵۵۸

تکذیب تیراندازی نیرو‌های هنگ مرزی به کولبر پاوه‌ای

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: خبر کشته شدن کولبر پاوه‌ای مرحوم آسو کریمی در اثر تیراندازی نیرو‌های هنگ مرزی از اساس کذب است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نوید صحرایی، اظهار داشت: حسب بررسی‌های اولیه و تحقیقات دقیق به عمل آمده از جمله معاینه و کالبدگشایی جسد آن مرحوم توسط پزشکان متخصص پزشکی قانونی مرکز استان کرمانشاه و با حضور کارشناس رسمی دادگستری در رشته اسلحه‌شناسی، هیچ اثر و نشانه‌ای ناشی از اصابت گلوله در پیکر متوفی یافت نشد و پس از بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که وی بر اثر ضربه شدید جسم سخت به جمجمه و خونریزی مغزی فوت کرده است که احتمالاً ناشی از حادثه سقوط از ارتفاع یا قتل توسط شخص یا اشخاص ناشناس به علت اختلافات شخصی است.

وی افزود: همچنین فوت وی در زمان و مکانی صورت گرفته که هیچ یک از نیرو‌های نظامی در محل حضور نداشته‌اند و به هیچ وجه در آن زمان و مکان تیراندازی از سوی ایشان گزارش نشده است.

دادستان پاوه گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده آن متوفی، اعلام می‌دارم که تحقیقات کامل و جامع جهت کشف قطعی حقیقت ماوقع، از سوی این دادستانی و با همکارای کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی تمامی جوانب و فرضیه‌های موجود که منتهی به فوت یا قتل آن مرحوم شده، در دست اقدام است و با حصول نتیجه قطعی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صحرایی گفت: متأسفانه خبر کذب و خلاف واقع قتل وی بر اثر تیراندازی نیرو‌های خدوم مرزبانی به سرعت توسط کانال‌های متعلق به معاندین و ضدانقلاب جهت سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی مردم به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد و کانال‌های خبری داخلی نیز بدون اندکی تأمل تا روشن شدن کامل ابعاد موضوع آن را اطلاع‌رسانی کردند، لذا از مردم شریف شهرستان پاوه تقاضامندیم که اعتنایی به این شایعات نداشته و صرفاً کسب هرگونه خبر و اطلاع@رسانی در این موضوع را از طریق روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه پیگیری کنند. / تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: