صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۴۱
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۴۰۴
«راهبرد معاصر» گزارش می‌دهد؛

زخمی دوباره بر قلب شاه‌چراغ

در عملیات تروریستی شاه‌چراغ دو تروریست از باب المهدی قصد ورود به حرم داشتند که در ورودی به سمت زائران تیراندازی کردند و یکی از تروریست‌ها همان لحظه و چهار مظنون به همدستی با وی چند ساعت بعد به‌وسیله نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ باز هم شنیده شدن صدای گلوله در صحن شاهچراغ شیراز آرامش را از چشمان حافظان امنیت این سرزمین ربود. مشابه همان گلوله ای که آبان سال گذشته سینه ۱۳ نفر از هم وطنانمان را شکافت، غروب ۲۲ مرداد به پیکر یکی از خادمان حرم اصابت و وی را شهید کرد.


در این عملیات تروریستی دو تروریست از باب المهدی قصد ورود به حرم شاهچراغ را داشتند که در ورودی حرم به سمت زائران تیراندازی کردند که یکی از تروریست ها همان لحظه و 10 مظنون به همدستی با وی چند ساعت بعد به وسیله نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

دشمن و مدعیان آزادی از منافقین و ضد انقلاب گرفته تا اپوزیسیون غرب نشین که برای پیشبرد اهداف شومشان روش هایی همچون قتل، کشتار و جنگ های نابرابر آموزش می دادند


از تروریست های داعش تا مدعیان آزادی

واکنش به هنگام نیروهای امنیتی در دستگیری عاملان جنایت شاهچراغ اجازه جنایتی بزرگتر نداد، در غیر این صورت معلوم نبود با هشت خشابی که تروریست داعشی همراه داشت، چند نفر دیگر از هموطنانمان به شهادت می رسیدند.


این بار مدعیان دروغین زن، زندگی آزادی و تروریست های داعشی چند کودک و مادر بی گناه دیگر را نشانه گرفته بودند تا عصبانیت خود از همراهی نکردن مردم با آنها نشان دهند.


هنوز بهت و حیرت آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی آبان سال گذشته در حرم شاهچراغ را وقتی بر سر مزار خانواده شهیدش حاضر شده بود، از خاطر نبرده ایم؛ نگاه های غمگین کودک خردسال که در آغوش مادر و برادر شهیدش از اصابت گلوله دشمن در امان مانده بود، اما حسرت داشتن زندگی در کنار خانواده بر دلش باقی ماند.

آبان سال گذشته ۱۳ زن، کودک، پیر و جوان در حرم شاهچراغ شیراز شهید شدند تا ماهیت واقعی مدعیان دفاع از آزادی روشن شود


دشمن و مدعیان آزادی از منافقین و ضد انقلاب گرفته تا اپوزیسیون غرب نشین که برای پیشبرد اهداف شومشان روش هایی همچون قتل، کشتار و جنگ های نابرابر آموزش می دادند تا شاهد شهادت آرمان علی وردی و دیگر مدافعان نظام و ناموس این کشور باشند، از این اتفاق هلهله و شادی سر دادند و برای تغییر بازی به نفع خود بازهم سناریوی نخ نمای «کار خودشونه» را در پیش گرفتند.


آنها هیچ گاه تنهایی و عمق حسرت آرتین را درک نکردند که اگر ذره ای احساس در وجودشان بود، بی رحمانه برای کشتار کودکان و خانواده شان نقشه نمی کشیدند. اینها همان جریان دشمن خواری هستند که برای رسیدن به مقاصدشان داعش و تکفیری را با دلارهای کثیف آمریکایی به خط می کنند، چه رسد به سلبریتی های خودفروخته و عشق کدخدایی که نان میهن را خورده و نمکدان شکستند.


این مدعیان سنگ دروغین زن، زندگی، آزادی بر سینه می کوبند؛ اما برای تیر خلاص زدن بر سر کودک خردسالی که در آغوش مادر پناه گرفته بود، هلهله شادی سر دادند.


جنایتی که تکرار شد

آبان سال گذشته ۱۳ زن، کودک، پیر و جوان در حرم شاهچراغ شیراز شهید شدند تا ماهیت واقعی مدعیان دفاع از آزادی روشن شود، هر چند عاملان جنایت در تیرماه سال جاری به دار مجازات آویخته شدند و اعترافات هولناکی از برنامه ریزی های خارج از مرزی برای ترورهای دیگری که نافرجام ماند، کردند؛ اما دشمن کوتاه نمی نشیند، بار دیگر برای ضربه به ملت وارد عمل می شود و حال جنایت شاهچراغ را تکرار کرده است.


عملیات تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به وسیله گروه تروریستی داعش با حمایت مالی و نظامی آمریکا انجام شد و حتی رادیو بی.بی.سی اعلام کرد، داعش مسئولیت حمله تروریستی را برعهده گرفته است، اما ضدانقلاب همان سناریوی قدیمی و فشل «کار خودشونه» را در پیش گرفتند، با این امید که اذهان عمومی را در آستانه سالگرد اغتشاشات برای شروع جنگی دیگر در عرصه رسانه و مجازی مهیا کنند.


رژیم صهیونیستی، انگلیس، آمریکا و حتی فرانسه که این روزها درگیر آشوب و اعتراضات داخلی هستند، نقشه های امنیتی برای بر هم زدن امنیت منطقه دارند، چنانچه یک کارشناس مسائل راهبردی گفت، دشمنان برنامه مشخصی برای ایجاد آشوب و شرایط ناپایدار در منطقه و ایجاد مرحله جدیدی از آشفتگی، هرج و مرج و بی ثباتی در داخل کشور دارند.


هدف هر چه بود و هست، قطعاً آشوب و اغتشاش برای برهم زدن آرامش مردم در رأس آن است که بار دیگر ملت ایران را داغدار کرد، آن هم داغدار خادمی که بر در باب المهدی مشغول خدمت به زائران حضرت شاهچراغ بود.

 

نظر شما