صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 15
کد خبر: ۱۹۹۶۸۱

برخورداری سرایداران مداراس ازفوق‌العاده خدمتگزار

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق سرایداران و خدمتگزاران مدارس با گذراندن دوره‌های کارآموزی ویژه از 35 تا 50 درصد حداقل حقوق مندرج در بودجه تحت عنوان فوق‌العاده سرایداری و فوق‌العاده خدمتگزاری برخوردار می‌شوند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا دشتی اردکانی، عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با مصوبه امروز خود خبر خوشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای سرایداران و خدمتگزاران مدارس داشتند.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، سرایداران و خدمتگزاران مدارس،  چنانچه دوره‌های کارآموزی ویژه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، پشت سر بگذارند، علاوه بر حقوق و مزایای خود از فوق‌العاده سرایداری و فوق‌العاده خدمتگزاری برخوردار می‌شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار داشت: بر اساس این مصوبه، فوق‌العاده سرایداری برای سرایداران 35 درصد حداقل حقوق مندرج در بودجه و فوق‌العاده خدمتگزاری 50 درصد حداقل حقوق مندرج در بودجه برای این منظور خواهد بود.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه پس از تصویب در صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و لازم‌الاجرا خواهد بود./فارس

نظر شما