صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۴۷
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 21
کد خبر: ۲۰۰۵۸۶

ترافیک پرحجم صبحگاهی در معابر پایتخت امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:بزرگراه‌های نواب، امام علی (ع)، همت و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح سی مرداد ماه ۱۴۰۲ صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای تردد‌ها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

 

وی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

 

سرهنگ جوانبخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق در محدوده توانیر، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می‌باشند.

 

وی افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت و مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق و مسیر جنوب به شمال نواب دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

 

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما