صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۵۸
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 11
کد خبر: ۲۰۳۵۸۹

رونمایی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

فیلیپه کایسدو بازیکنی است که گفته می شود برای حضور در پرسپولیس با مسئولان این تیم به توافق رسیده است

به گزارش راهبرد معاصر؛ با وجود این که فیلیپه کایسدو در تیم های اینتر، منچسترسیتی، جنوا و لاتزیو بازی کرده است اما باید گفت او در حال حاضر 35 سال سن دارد.

 

 این بازیکن 6 سال است در تیم ملی فوتبال کشورش اکوادور بازی هم نمی کند ضمن این که او در 2 سال گذشته شرایط خوبی نداشته است.

 

کایسدو، سال گذشته در تیم ابهای عربستان بازی کرده است و در 23 بازی تنها 2 گل برای این تیم به ثمر رسانده است، مرور عملکرد بازیکنان بر اساس آمار مهم تر از فیلم هایی است که به صورت انتخابی و هایلایت شده در اختیار مربیان تیم پرسپولیس قرار می گیرد.

 

یحیی گل محمدی باید بداند برای جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس سالهای اخیر بسیار آزمون و خطا کرده است و به جز لوکادیا نتوانسته بازیکن قابل توجهی را بگیرد.

 

جذب اوساگونای به درد نخور، آنتونی استوکس پر حاشیه، شیخ دیاباته افت کرده، لئاندرو پریرای متوسط و شرزود تمیروف عجیب و غریب باعث شده اطمینان هواداران نسبت به گل محمدی در جذب مهاجم خوب خارجی کم شود.

 

هواداران پرسپولیس امیدوار هستند این بار در صورت حضور این بازیکن اکوادوری در فوتبال کشورمان شاهد حضور یک بازیکن با کیفیت و قابل در سطح اول لیگ فوتبال کشورمان باشیم.


کایسدو بازیکنی است که 6 سال است از تیم ملی کشورش هم کنار گذاشته شده است./ طرفداری

نظر شما