صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 12
کد خبر: ۲۰۳۸۳۲

مدیرعامل پیکان: سپاهان باید بازنده اعلام شود

مدیرعامل باشگاه پیکان مدعی است که باشگاه سپاهان نه از یک بازیکن بلکه از چند بازیکن غیرمجاز در بازی با پیکان استفاده کرده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ جلسه سرنوشت‌ساز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بررسی تخلفات ادعایی باشگاه سپاهان با حضور مدیران عامل و نمایندگان چهار باشگاه شاکی(استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان) برگزار شد.

با هماهنگی و اعلام کمیته انضباطی فدارسیون این جلسه با حضور نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور، احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان، هومن هدایتی نماینده باشگاه پرسپولیس و همچنین نمایندگان باشگاه سپاهان برگزار شد.

مددی بعد از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان نماینده باشگاه پیکان براساس مستنداتی که داشتیم و دریافت کرده بودیم شکایت کردیم.

وی افزود: جلسه کاملاً چالشی بود و نمایندگان باشگاه‌ها براساس مستندات‌شان صحبت کردند. ما هم به عنوان نماینده باشگاه پیکان مستنداتی که داشتیم را ارائه دادیم. امیدوارم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را بگیرد.

مدیرعامل پیکان اضافه کرد: فکر می‌کنیم از طرف باشگاه سپاهان روح قانون آسیب دیده است و امیدوارم رای عادلانه‌ای صادر شود.

مددی مدعی شد: در ماده ۶۰ آیین‌نامه اشاره شده است که استفاده از بازیکن غیر مجاز با نتیجه ۳ بر صفر همراه خواهد شد. باشگاه سپاهان نه از یک بازیکن بلکه از چند بازیکن غیرمجاز در بازی با پیکان استفاده کرده و ما به این هم اشاره کرده‌ایم./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما