صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۴۶
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 22
کد خبر: ۲۰۵۰۹۳

هشدار به پرسپولیس در آسیا

در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان النصر بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست مقابل النصر عربستان تا حدی سخت شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیسی‌ها هنوز فرصت زیادی برای جبران مافات دارند و حتی می‌توانند انتقام شکست مقابل النصر را در عربستان از این تیم بگیرند اما آنها نباید فراموش کنند که امسال همه تیم‌های دوم صعود نمی‌کنند و از ۵ گروهی که در منطقه غرب قرار دارند ۳ تیم دوم راهی مرحله بعدی خواهند شد.

پرسپولیس باید در بازی‌های آینده برنده شود و در عربستان هم حداقل شکست نخورد. پیروزی مقابل تیم‌های الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد و البته پرسپولیس نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد.

باخت مقابل النصر عربستان شوک بزرگی به پرسپولیس بود و به گل محمدی و دستیارانش نقاط ضعف پرسپولیس را بیشتر و بهتر نشان داد. حالا بازیکنان پرسپولیس هم می‌دانند که لیگ قهرمانان آسیا یک تورنمنت سخت است و باید در همه مسابقات با تمام قوا ظاهر شوند. حتی تیمی چون استقلال تاجیکستان در بازی اول مقابل الدحیل بسیار خطرناک ظاهر شد تا نشان دهد که حریف چندان دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس و النصر عربستان نخواهد بود.

طبق برنامه شاگردان یحیی گل محمدی 10 مهرماه در دوحه قطر به مصاف الدحیل خواهند رفت./فارس

نظر شما