صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 05
کد خبر: ۲۰۵۳
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

واریز سود سهام عدالت تا چند روز دیگر+جزئیات

معاونت سازمان خصوصی‌سازی ضمن اعلام توزیع سود سهام عدالت مشمولان در سال جاری از واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر سراسر کشور تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛به نقل از سازمان خصوصی سازی، داود خانی با اشاره به واریز سود عملکرد مالی سال ۹۶ شرکتهای سرمایه پذیر به حساب روستائیان و عشایر سراسر کشور از روز سه شنبه، ۱۸ دیماه به صورت تدریجی گفت: در این مرحله حدود ۱۳ میلیون نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد که این میزان سود در مجموع به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی افزود: در مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت مشمولان در سالجاری نیز حدود ۵.۵ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به تدریج سود سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند که ارزش این میزان سود حدود ۸۵۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

وی اضافه کرد: نکته مهم دیگر این است که روستائیان و عشایر سراسر کشور که مشمول سهام عدالت هستند، در صورتی که سود عملکرد سال مالی ۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر را دریافت نکرده باشند، این سود را به همراه سود عملکرد سال مالی ۹۶ و به صورت یکجا دریافت خواهند کرد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر در حالی از روز سه شنبه این هفته به صورت تدریج آغاز خواهد شد که پرداخت این سود با اولویت بانکهایی مانند ملی، صادرات، کشاورزی و پست بانک که در روستاها شعبه گسترده تری دارند، انجام خواهد شد.

وی گفت: واریز سود سهام عدالت این دسته از مشمولان به صورت تدریجی و مطابق با سود دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر انجام می شود.

خانی افزود: سود سهام عدالت اقشار دیگر مشمولان سهام عدالت از جمله کارگران فصلی و ساختمانی، و سایر مشمولان نیز به صورت تدریجی و تا پایان سال به حساب آنها واریز خواهد شد.

کد خبر 4504798

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین حسومی
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
سلام من حدود ده سال هست بیکارم ودرامدی ندارم چهل سال هست من چیزی نگرفتم شماجامن ایا حق است من بیکار نه یارانه نه سهام عدالت من با ید چکار کنم کمک از دعا ازمن برای رهبر امام بزرگ جهان دعا مکنم واسلام
ناشناس
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
من خودم از طریق بهزیستی ثبت نام شدم بقییه افراد خانواده چی میشن
ناشناس
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
خبر مرگتون ایشالله با سود سهام ناعدالتی تون مسخره خودتون هستید نه ملت از رو برید دولتی ها مردم همه چی میدونن فقط عرضه ندارن حرف بزنن خفه شدن فکر میکنن اوضاع سون از این بهتر میشه نمیدونن دولتی ها دزد یه سود سهام ناعدالتی دستشون میدن خفه بشن
ناشناس
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
خبر مرگتون ایشالله با سود سهام ناعدالتی تون مسخره خودتون هستید نه ملت از رو برید دولتی ها مردم همه چی میدونن فقط عرضه ندارن حرف بزنن خفه شدن فکر میکنن اوضاع سون از این بهتر میشه نمیدونن دولتی ها دزد یه سود سهام ناعدالتی دستشون میدن خفه بشن
علی مختار خانیمنی
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
کی سود سهام واریز مشه
علی
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
خدا کند که مشکل ات اقتصادی مملکت حل شود
زهرارفعت
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
سهام کی واریز میشود
ناشناس
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
سهام عدالت کجاست بگو سهام ناعدالتی بعدش با این سودی که شمابعد 10 سال دارید دست این ملت میدید این ملت میخوان چکار کنن با این پول که دست گدا هم نمیدن پول باهاش پوشک بچه هم نمیشه خرید ایشالله به حق خدای محمد حق این ملت از کسانی که همچین بلای به سرشون آورده بگیره مردم همه دارن از حرص وجوش مادیات واقتصادی که نمیتونن فراهم کنن دق میکنن
اصغردارستانی نژاد
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
چراسهام به حساب ما واریزنشده
مهردادنعمتی
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
من برگه سهام رادارم ولی تاالان سودی دریافت نکردم
محمد حسین معین تقوی
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
از توجه شما متشکرم لطفا بفرمایید چطوری میتوانم
سهام خود را تایک میلیون تومان افزایش بدهم متشکرم
فرهاد
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
ب من نمیرسه
ناشناس
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
مانام نویسی نکردیم تکلیف چیست بیکاریم
نجف تیموری
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
تابه حال نام نویسی نکردیم بیکاریم تکلیف ما چیه