صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۳۳
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 27
کد خبر: ۲۰۵۸۴۶

فصل جدید سریال «نون خ» تولید می شود؟

به زودی فصل پنجم سریال تلویزیونی نون خ با رویکرد محیط زیستی وارد فاز تولید خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، در نشست هماهنگی فی‌مابین نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و مهدی فرجی، تهیه کننده فصل پنجم سریال تلویزیونی «نون خ»، بر تولید این مجموعه مخاطب پسند با رویکردهای محیط زیستی تأکید شد.

 

مهدی فرجی، تهیه کننده سریال تلویزیونی «نون خ» این مجموعه را در ادامه ۴ سری گذشته آن ارزیابی کرد و گفت: نگارش فیلمنامه این سریال تلویزیونی در حال انجام است و تصمیم داریم در این سریال به موضوعات مختلف محیط زیستی با نگاه طنز بپردازیم.

 

فرجی گفت: این سریال طنز خانوادگی، از اواخر اسفندماه سال جاری و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در ۲۵ قسمت تدارک دیده شده و مانند سری‌های قبلی با کارگردانی و نقش آفرینی سعید آقاخانی با شخصیت نورالدین خان‌زاده به روی آنتن می‌رود.

 

وی افزود: شبکه یک سیما این مجموعه تلویزیونی را با محوریت موضوعات مهم محیط زیستی همچون شکار غیر مجاز، قاچاق حیات وحش، آلودگی‌های محیط زیستی و … تدارک دیده است و تلاش می‌شود تا با معرفی اقوام مختلف ایرانی به مسائل قومیت‌ها نیز در قالب طنز اشاره شود.

 

گفتنی است تا کنون ۴ فصل از سریال تلویزیونی نون خ در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ به سفارش شبکه یک سیما تولید و پخش شده که جزو پر مخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی سال‌های اخیر بوده است./ مهر

نظر شما