صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 12
کد خبر: ۲۰۸۱۲۷

میرسلیم: برای ورود به انتخابات باید به اصول دینی اشراف داشت

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات از جمله انتخابات مجلس شوند، باید به اصول دینی، قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اشراف داشته باشند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی میرسلیم صبح امروز در گردهمایی سراسری حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس اظهار کرد: به اتکاء اصول اسلامی، قانون اساسی و بیانات مقام معظم رهبری، محورهایی نظیر «آگاهی مستمر بر شرایط حاکم بر کشور» و «تحلیل مستمر از روند تحولات کشور» را احصاء کرده‌ایم.

وی افزود: این محورها ابتدا باید خودش را در مجلس و سپس در دولت و نهادهای مردمی نشان بدهد چراکه به فرموده امام خمینی(ره)، مجلس در راس امور است.

میرسلیم گفت: ما و همفکران‌مان در مجلس، فراکسیونی بر محور قانون، ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد تشکیل دادیم که امیدوارم در مجلس آینده هم ادامه داشته باشد.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات از جمله انتخابات مجلس شوند، باید به اسناد و اصول اشراف داشته باشند که این اصول شامل اصول دینی، قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در مجلس، نمایندگان باید ناصح یکدیگر باشند و هر نماینده لازم است در جهت دلسوزی نماینده دیگر، قدم بردارد./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: