صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 14
کد خبر: ۲۰۸۳۰۷

درگیری شدید در جنین میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر

مبارزان فلسطینی در محله‌های مختلف شهر جنین در کرانه باختری با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر. نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد شنبه به شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

 

این درگیری‌ها هم اکنون در محله‌های مختلف جنین به شدت ادامه دارد و تک تیرانداز‌های صهیونیست در پشت بام شماری از منازل این شهر موضع گرفته اند.

 

نظامیان صهیونیست از جمعه شب تا مداد شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و شمار زیادی از فلسطینیان را بازداشت کردند.«عدنان عصفور» و «احمد عواد» از اسرای آزاد شده فلسطین و از فرماندهان جنبش حماس از جمله بازداشت شدگان در شهر نابلس هستند.

 

پایگاه خبری «شهاب»، شامگاه دیروز (جمعه)، به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از انهدام یک بالگرد صهیونیستی در روز اول عملیات «طوفان الاقصی» در مجاورت نوار غزه خبر داد.

 

طبق گزارش این وبگاه به نقل از منابع صهیونیستی، صبح روز شنبه (اولین روز آغاز عملیات طوفان الاقصی) بالگرد صهیونیستی «یسعور» که تعدادی از چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی سرنشین آن بودند، در مجاورت نوار غزه فرود می‌آید.

 

شهاب اضافه می‌کند به علت یک نقص فنی، این بالگرد مجبور به فرود اضطراری در شهرک «بئیری» می‌شود و همزمان رزمندگان «کتائب القسام» وارد منطقه می‌شوند و این بالگرد را با راکت هدایت‌شوند هدف قرار می‌دهند. در پی این حمله، این بالگرد به طور کامل منهدم می‌شود و نیروهای کتائب القسام و نظامیان صهیونیست در منطقه درگیر می‌شوند. منابع صهیونیستی جزئیات بیشتری درباره سرنوشت سرنشینان این بالگرد منتشر نکردند.

 

رزمندگان مقاومت فلسطین -تالحظه انتشار این گزارش- واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند و آن را رد یا تایید نکرده‌اند.

 

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح روز شنبه هفته گذشته، در پاسخ به جنایات‌های رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی عملیاتی را تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز کردند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما