ادعای پولیتیکو درباره حمله زمینی قریب‌الوقوع به غزه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

ادعای پولیتیکو درباره حمله زمینی قریب‌الوقوع به غزه

دو مقام اسرائیلی روز جمعه به پایگاه خبری پولیتیکو گفتند که حمله زمینی اسرائیل به غزه قریب‌الوقوع است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 14
کد خبر: ۲۰۸۲۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، دو مقام اسرائیلی روز جمعه به پایگاه خبری پولیتیکو گفتند که حمله زمینی اسرائیل به غزه قریب‌الوقوع است.

 

این رسانه با وجود این نوشت که مقام‌ها در بیت‌المقدس و ارتش اسرائیل هرگز تأیید نکرده‌اند که در حال کار بر روی گزینهه حمله زمینی هستند.

 

مقام‌های اسرائیلی گفته‌اند دستور تخلیه شمار غزه برای نجات دادن بیشترین تعداد ممکن از جان فلسطینی‌ها صادر شده است. آنها گفته‌اند کوتاه بودن این پنجره زمانی لازم بود تا حماس فرصتی برای آماده شدن نداشته باشد.

 

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم حاضر به اظهارنظر درباره این گزارش نشدند. با وجود این، پولیتیکو نوشته هیچ یک از آنها اینکه ممکن است حمله زمینی در راه باشد را تکذیب نکردند.

 

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته جاری عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۱۰۰۰ اسرائیلی و زخمی شدن بیش از دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

 

شمار تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به 1500 نفر می‌رسد و ده‌ها صهیونیست‌ نیز توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شدند.

 

وزارت بهداشت فلسطین در غزه عصر امروز (21 مهر) خبر داد که آمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به 1799 شهید و 6388 زخمی افزایش یافته است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده