صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۲۲
  • چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲
  • Wednesday 18 October 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 18
کد خبر: ۲۰۹۱۳۵

اعتصاب سراسری در کرانه باختری بعد از جنایت هولناک در بیمارستان غزه

رسانه‌های فلسطینی از اعتصاب سراسری در کرانه باختری بعد از جنایت وحشتناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه خبر داده و اعلام کردند تظاهرات‌های فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری ضد اشغالگران همچنان ادامه دارد.

به گزارش راهبرد معاصر، به دنبال جنایت هولناک اشغالگران در بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه، امروز چهارشنبه در دوازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی، مناطق مختلف کرانه باختری در همبستگی با مردم غزه و محکومیت جنایات دشمن صهیونیستی، اعلام اعتصاب سراسری کردند.

 

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، نیروهای ملی فلسطینی در کرانه باختری برای اعتصاب سراسری در این منطقه فراخوان داده و بعد از آن همه مراکز از جمله دانشگاه‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها، اماکن تجاری و ... در پاسخ به این فراخوان، تعطیل شده و در اعتصاب شرکت کردند.

 

همچنین تظاهرات‌های ضد صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری که از شب گذشته با شدت زیادی آغاز شد همچنان ادامه دارد.

 

پس از بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی، تجمعات و تظاهرات در اغلب شهرهای کرانه باختری آغاز شده است که همچنان ادامه دارد، از سوی دیگر احزاب و سازمانهای مختلف کرانه باختری، فراخوانهایی فوری برای برگزاری تظاهرات در روز چهارشنبه در ساعت 13:00 به وقت محلی در شهرهای مختلف کرانه باختری صادر کرده‌اند.

 

همچنین جوانان فلسطینی در کرانه باختری از شب گذشته موج جدید عملیات‌های ضد صهیونیستی خود را آغاز کرده‌اند./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: