صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 21
کد خبر: ۲۰۹۵۷۰

حمید درخشان:از گل‌محمدی انتظار می‌رود که خویشتن‌دار باشد

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس، گفت: از یحیی گل‌محمدی انتظار می‌رود که خویشتن‌دار باشد، چراکه در صورت بروز حاشیه و نتیجه نگرفتن، در نهایت خود او ضرر می‌کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید درخشان در خصوص بازی پرسپولیس برابر پیکان تهران، اظهار داشت: پرسپولیس نمایش خوبی در این بازی داشت و سزاوارانه به برتری رسید. در نیمه نخست با توجه به تغییراتی که به دلیل نبود چند مهره اصلی تیم در ترکیب ایجاد شده بود، کمی شکننده ظاهر شد اما رفته رفته بازی تیم شکل گرفت. اگرچه نیمه دوم با یک شوک به پرسپولیس ‌آغاز شد و این تیم گل خورد اما تیم نمایش بهتری داشت و در نتیجه به پیروزی رسید.

وی افزود: نکته حائز اهمیت در این بازی استفاده از جوانان بود که به خوبی جواب اعتماد یحیی گل‌محمدی را دادند. حضور این بازیکنان می‌تواند آینده پرسپولیس را بیمه کند. این بازیکنان با تلاش و نوعی بازی که انجام دادند نشان دادند می‌توانند در مواقعی که ستاره‌های تیم حضور ندارند به تیم کمک کنند و روی ‌آنها می‌شود حساب ویژه‌ای باز کرد. امیدوارم گل‌محمدی بیش از پیش به این بازیکنان اعتماد کند و از آنها بیشتر بازی بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص درخشش شهاب زاهدی در بازی برابر پیکان، اظهار داشت: طبیعی است بازیکنی که چند سال خارج از ایران بازی کرده، می‌تواند گره‌گشا باشد. زاهدی فقط به زمان نیاز داشت تا خود را با شرایط و تیم وفق دهد و خودش را پیدا کند. هر چند مهاجم هم باید خوب تغذیه شود تا بتواند خود را نشان دهد. بعد از گذشته ۶ هفته حالا خط هافبک با زاهدی به هماهنگی لازم رسیده و شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کرده‌اند و همین موضوع باعث درخشش این مهاجم شد.

 درخشان خاطرنشان کردند: علی‌رغم درخشش زاهدی، هنوز معتقدم پرسپولیس به یک مهاجم کامل‌تر و تمام‌کننده نیاز دارد. نبیل باهویی نیز هنوز فرصتی برای اثبات خود نداشته است. با توجه به حواشی که جذب او داشت، کار برای این بازیکن سخت‌تر شده و باید در خصوص او صبور بود تا بتواند با تیم خودش را هماهنگ کند.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده پیش از بازی با پیکان و قهر گل‌محمدی نیز گفت: به نظرم این موضوع یک مسئله درون خانوادگی است و باید بین باشگاه و گل‌محمدی حل شود. باشگاه باید به تعهدات خود پایبند باشد. اگر یک مربی خارجی بود می‌رفت شکایت می‌کرد و پولش را با سودش می‌گرفت، اما دست مربیان ایرانی به جایی بند نیست و عیبشان این است که چشم رنگی نیستند. گل‌محمدی مربی موفقی بوده و نتیجه گرفته پس باید از او حمایت شود.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: از طرفی نیز از گل‌محمدی نیز توقع می‌رود کمی خویشتن‌داری کند. در روزهایی که تیم شرایط خوبی دارد، نباید تشنج درست شود. این موضوع باعث نگرانی هواداران و در ادامه ایجاد حاشیه برای تیم می‌شود. اگر تیم به حاشیه رفته و نتیجه نگیرد در نهایت خود یحیی زیر سوال خواهد رفت.

درخشان در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: هیچ حریفی را در این رقابت‌ها نباید دست کم گرفت. تیم‌های که در این رقابت‌ها حضور دارند توانایی‌های دارند که سبب شده جواز حضور در آسیا را کسب کنند پس نباید از آنها غافل شد. پرسپولیس اگر همان تیمی باشد که انتظار داریم می‌تواند در این بازی نتیجه بگیرد و امیدوار به صعود باشد. با توجه به تجربه‌ای که بازیکنان و کادرفنی ما در این سالها در این رقابت‌ها کسب کرده‌اند، تیم می‌تواند از این گروه صعود کند و به موفقیت خود در آسیا ادامه دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی تیم ملی در مسابقات اردن عنوان کرد: این مسابقات نباید باعث شود ما غافل شویم. قطری که من دیدم آن تیمی نبود که همیشه برای ما دردسرساز می‌شد. این تیم هیچ بویی از آن تیمی که قهرمان جام ملت‌ها شده بود نبرده است و خطری روی دروازه تیم ملی ایجاد نکرد. ما نباید گول این بازی را بخوریم چراکه قطعا گرفتار خواهیم شد. اردن نیز در نیمه دوم، تا حدودی خود را نشان داد و دیدیم چقد مشکل در خط دفاعی و هافبک خود داریم. تازه اردن تیم درجه سه آسیاست و ما قطعا کار سختی را در پیش خواهیم داشت. اما من به این تیم امیدوار هستم. شک نکنید با بازیکنانی که ما در اختیار داریم یکی از مدعیان جام ملت‌ها خواهیم بود./ایرنا

نظر شما