صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۱۰
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 01
کد خبر: ۲۰۹۷۶

حاجی میرزایی از نفوذ در دولت برای پیگیری مطالبات فرهنگیان استفاده کند

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی گزینه‌های خوبی هستند، گفت: آقای حاجی میرزایی به دلیل نفوذ در دولت می‌تواند در پیگیری مطالبات فرهنگیان اثرگذار باشد.

به گزارش راهبرد معاصر ، شمس الله شریعت‌نژاد نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی ، درباره ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهارداشت: اخبار و اطلاعات من مؤید این است که وزرای پیشنهادی، گزینه‌های خوبی هستند.

 

وی در زمینه تصدی مونسان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: عملکرد گذشته آقای مونسان در حوزه گردشگری در منطقه ما خوب بود و به نوعی فعال‌تر از بقیه بودند.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره حاجی‌میرزایی گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش نیز اظهارداشت: آقای حاجی میرزایی هم به دلیل اینکه در دولت نفوذ دارد می‌تواند در بخش مطالبات فرهنگیان اثرگذار باشد، ضمن اینکه آقای حسینی سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش هم وی را تأئید می‌کند و نشان می‌دهد که گزینه مناسبی است.

 

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار ما در این مدتی که از دولت باقیمانده این است که گزینه‌ای را پیشنهاد دهد که مسلط به حوزه آموزش و پرورش باشد و به نوعی صفرکیلومتر نباشد که بخواهد از صفر شروع کند چون فرصتی ندارد و امیدوارم گزینه‌های پیشنهادی نیروهای مؤثری برای این دو وزارتخانه باشد.

 

شریعت‌نژاد در پایان در پاسخ به این سؤال که نظر شما نسبت به دو گزینه پیشنهادی چیست؟ اظهارداشت: نظر من فعلاً مثبت است، وزرا باید برنامه‌هایشان را ارائه دهند و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

منبع : فارس

نظر شما