صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۵۵
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۷ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 23
کد خبر: ۲۰۹۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

زمان برگزاری مجمع موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اعلام اینکه صندوق ذخیره در مسیر تعالی و انضباط بخشی حداکثری گام بر می‌دارد تاکید کرد: طهارت مالی و شفافیت سازمانی یک ضرورت اساسی است و موسسه به چشم، ذهن، قلم و عمل باید مطهر باشد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمیدرضا نجف پورکردی در همایش مدیران عالی موسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره، با تاکید بر هم افزایی و هماهنگی در مسیر شفافیت سازمانی به ضرورت هماهنگی و هم افزایی در حوزه‌های نظارتی از ستاد صندوق تا هلدینگ‌ها و شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف این نشست‌ها و هم اندیشی‌ها، ایجاد گفتمان واحد و قالب سازمانی در حوزه راهبری از حیث نظارت و کنترل است.

مدیرعامل صندوق ذخیره با اشاره به اهمیت برگزاری به موقع و منظم مجامع شرکت‌ها اظهارکرد: واحد‌های داخلی در حوزه برگزاری مجامع سازمانی باید به وظایف خود عمل کنند و راهبری این مهم با مدیران عامل شرکت‌هاست.

نجف‌پورکردی با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات پیش مجمع که برای تمام شرکت‌ها برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: یکی از زوایایی که دنبال آن هستیم اهمیت بالای این جلسه و جلوگیری از سهل انگاری آن است.

وی تصریح کرد: هر تاخیری در برگزاری مجامع موجب تاخیر در برگزاری مجمع هلدینگ‌ها و به تبع آن موسسه خواهد شد که داعیه شفافیت را برای سهامداران متزلزل می‌کند.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هدف گذاری کردیم تا ٣٠ دی ١۴٠٢ مجمع موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شود و به تبع آن باید پیش از این مجمع سایر شرکت‌ها و هلدینگ‌ها برگزار شود.

نجف‌پور کردی با اشاره به اینکه در زمان‌بندی مشخص شده مجامع، باید برای پاسخگویی به ذی‌مدخلان پاسخ روشن داشته باشیم، ادامه داد: احترام به معلمان به عنوان سهامداران در اصول کار‌ها نهفته است و بی توجهی به قانون و ارزش‌های حاکم بر آن خدشه به اصول است و ما در این همایش روی این اصول تمرکز داریم و نگاه ابزاری نباید به آن داشته باشیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: با این رویکرد عمق بخشی استراتژیک خواهیم داشتیم و این کار را تحت عنوان نظام راهبری دنبال می‌کنیم. / ایسنا

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
اقای نجف پور
شما با این عبارات به ظاهر زیبا نمی توانی در مقابل خدا و فرهنگیان تبرئه شوی.
سود سال 1400تا الان واریز نشده
سهم دولت 15سال هست که واریز نشده
اونوقت جنابعالی کلمات زیبا مینویسی
راستی الان چقد پاداش به همکارانت میدی؟ ۴٠٠میلیون یا بیشتر