صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۰۵
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 23
کد خبر: ۲۰۹۹۹۰

اسدبیگی: لیگ قهرمانان آسیا به مراتب سخت تر است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور هواداران به عنوان یار دوازدهم در ورزشگاه باعث دلگرمی ما می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سینا اسدبیگی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم بازی قبلی را ببریم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم یک نمایش خوب ارائه کنیم. خدا را شکر که هوادارانمان را بعد از مدت‌ها کنار خودمان داریم و از همین‌جا می‌خواهیم که فردا به ورزشگاه تشریف بیاورند و یار دوازدهم ما باشند و حضورشان باعث دلگرمی ما می‌شود.

او درباره حضور هواداران پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که بعد از مدت‌ها رخ می‌دهد، عنوان کرد: مدت‌ها بود که در آسیا هوادارانمان را کنار خودمان نداشتیم، وقتی در لیگ هم بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد حس خوبی نبود و انگار بازی دوستانه انجام می‌دادیم. حضور هواداران برای منِ بازیکن خیلی حس خوبی است و باعث می‌شود که انگیزه‌مان بیشتر و عملکردمان بهتر شود.

هافبک تیم پرسپولیس گفت: لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی فرق می‌کند و به مراتب از لیگ برتر سخت‌تر است. پرسپولیس روی هوادارانش می‌چرخد و وجودشان باعث دلگرمی ماست و به آنها می‌گویم که فردا به ورزشگاه بیایند و نفسشان پشت تیم ما باشد. قطعاً حضور آنها خیلی می‌تواند به ما کمک کند./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما