صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۲۹
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023 October 25
کد خبر: ۲۱۰۲۶۸

ذوالنور با برخی از نمایندگان پارلمان‌های جهانی دیدار کرد

رئیس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) با برخی از روسا و‌ نمایندگان پارلمان های جهانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش راهبرد معاصر،  رئیس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) با برخی از روسا و‌ نمایندگان پارلمان های جهانی دیدار و گفت و گو کرد.

 

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس در یکصدوچهل و هفتمین نشست اتحادیه بین المجالس جهانی با شعار "اقدامات پارلمانی در جهت صلح، عدالت و ایجاد نهادهای قوی" در کشور آنگولا حضور پیدا کرده است.

 

در حاشیه برگزاری این اجلاس، هیات پارلمانی ایران با برخی از مقامات پارلمانی کشورها دیدار و گفت و گو داشتند.

 

ذوالنور در این اجلاس با رییس مجلس سنگال دیدار کرد؛ همچنین دیداری بین ذوالنور و روسای هیات های اعزامی نیجریه، الجزایر ، ارمنستان و مالاوی نیز دیدار و گفت و گویی انجام داد.

 

روسای مجالس و هیات های اعظامی کشورهای جهان به اجلاس بین المجالس از جمله کشورهای مالزی،سوریه،الجزایر، سنگال، نیجریه، مالاوی، یمن و ارمنستان با حجت الاسلام ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات اعظامی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت گو کردند

 

گفتنی است مساله لزوم ایجاد وحدت در قبال اتخاذ موضع واحد در قبال جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم غزه، و علاقمندی کشورهای متبوع به گسترش همه جانبه روابط از اهم گفت و گوهای این مقامات با نایب رئیس مجلس کشورمان بود./ فارس

نظر شما