صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۲۲
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
کد خبر: ۲۱۴۵۲

واکنش استراماچونی به محکومیتش در کمیته انضباطی

سرمربی استقلال اظهار داشته که تا کنون حکم محکومیتش در کمیته انضباطی را به شکل رسمی به او نداده اند. وی گفت: در این زمینه از طریق وکلایم اقدام خواهم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه های ورزشی روز گذشته از محکومیت و توبیخ کتبی استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال تهران در کمیته انضباطی خبر داده اند. این رای به صحبت ها و اقدامات استراماچونی بعد از باخت استقلال به ماشین سازی در هفته نخست لیگ برتر مرتبط بود.

 

آندره‌آ استراماچونی در همین زمینه ادعاهای مربوط به «رفتار غیرحرفه‌ای و اظهارات نادرست» پس از بازی با ماشین‌سازی تبریز در هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشورمان را رد و تأکید کرد هرگز از رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطلع نشده است.

 

وی با انتشار بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری «آنسا» ایتالیا قرار داده، اعلام کرد: «گفته شده نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال ایران ارسال و ادعا شده من رفتار غیرحرفه‌ای و اظهارات نادرست داشته‌ام اما چنین نامه‌ای را دریافت نکرده‌ام و حتی مطلع نیستم که چنین پرونده‌ای علیه‌ام باز شده است. با نقض ابتدایی‌ترین حقوق دفاعی، هرگونه ادعا در این مورد هرچند مبهم و کلی را رد می‌کنم. به وکلایم سپرده‌ام ارزیابی‌ها و پیگیری‌های لازم را در این زمینه صورت داده و هر کاری که برای محافظت از چهره حرفه‌ای و شخصی من می‌توانند را انجام دهند».

 

این اتفاق در حالی رخ داده است که استراماچونی هفته گذشته هم قصد داشت به ایتالیا برود اما به دلیل مشکلات ویزا نتوانست ایران را ترک کند.

نظر شما