صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
کد خبر: ۲۱۴۷۲

قیمت طلا سکه و دلار در 14 شهريور 98

امروز 14 شهريور 98 قيمت طلا در بازار ايران به نحو محسوسي افزايش داشت و قيمت هر گرم طلاي 18 عيار به ۴۱۵,۸۰۰ تومان رسيد.
به گزارش راهبرد معاصر ، امروز بازار شاهد افزایش قیمت طلا در بازار ایران بود، همچنین بازار سکه و ارز هم سیر صعودی را در پیش گرفتند.
 
آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۴۵ (یک هزار و پانصد و چهل و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۵ سپتامبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۱,۵۴۳ (یک هزار و پانصد و چهل و سه ) دلار رسید.
 
 
قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۱۵,۸۰۰ (چهارصد و پانزده هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۲ درصدی داشته است.
 
 
قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۷۲ درصدی، از ۵۵۰,۴۰۰ (پانصد و پنجاه هزار و چهارصد ) تومان به ۵۵۴,۴۰۰ (پانصد و پنجاه و چهار هزار و چهارصد ) تومان رسید.
 
 
آخرین نرخ مثقال طلا
در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ، با ۱۳۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۸۰۱,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و یک هزار) تومان نرخ گذاری شد.
 
آخرین نرخ دلار در صرافی
امروز دلار خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، دلار که روز قبل تا ۱۱,۳۴۲ (یازده هزار و سیصد و چهل و دو ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۵ سپتامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۵ درصدی به ۱۱,۴۰۰ (یازده هزار و چهارصد ) تومان رسید.
 
 
آخرین نرخ دلار در بازار تهران
دلار در بازار امروز تهران، به ۱۱,۴۸۰ (یازده هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶ درصدی داشته است.
 
آخرین نرخ یورو
یورو، امروز به ۱۲,۵۹۲ (دوازده هزار و پانصد و نود و دو ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۲ درصدی داشته است.
 
 
قیمت پوند امروز
پوند امروز با افزایش ۱ درصدی، از ۱۳,۹۵۷ (سیزده هزار و نهصد و پنجاه و هفت ) تومان به ۱۴,۰۹۹ (چهارده هزار و نود و نه ) تومان رسید.
 
 
قیمت سایر ارزها امروز
در بازار امروز لاری گرجستان ۳,۹۰۱ (سه هزار و نهصد و یک ) تومان، درهم امارات ۳,۱۷۰ (سه هزار و یکصد و هفتاد ) تومان، لیر ترکیه ۲,۰۵۳ (دو هزار و پنجاه و سه ) تومان، دلار کانادا ۸,۷۱۱ (هشت هزار و هفتصد و یازده ) تومان، دلار استرالیا ۷,۸۴۱ (هفت هزار و هشتصد و چهل و یک ) تومان، فرانک سوئیس ۱۲,۰۱۶ (دوازده هزار و شانزده ) تومان، منات آذربایجان ۶,۷۹۱ (شش هزار و هفتصد و نود و یک ) تومان، روبل روسیه ۱۷۶ (یکصد و هفتاد و شش ) تومان، بات تایلند ۳۸۳ (سیصد و هشتاد و سه ) تومان و رینگیت مالزی۲,۷۶۴ (دو هزار و هفتصد و شصت و چهار ) تومان نرخ گذاری شدند.
 
قیمت سکه بهار آزادی امروز
قیمت سکه بهار آزادی شاهد افزایش ۰.۳۹ درصدی قیمت بوده است، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۰۵۴,۰۰۰ (چهار میلیون و پنجاه و چهار هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۵ سپتامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۳۹ درصدی به ۴,۰۷۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتاد هزار) تومان رسید.
 
 
آخرین نرخ سکه در بازار تهران
سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۱۴۰,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و چهل هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶ درصدی داشته است.
 
آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۴,۱۳۵,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و سی و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۲ درصدی داشته است.
 
 
آخرین نرخ نیم سکه
نیم سکه امروز با افزایش ۰.۲۸ درصدی، از ۲,۰۸۸,۰۰۰ (دو میلیون و هشتاد و هشت هزار) تومان به ۲,۰۹۴,۰۰۰ (دو میلیون و نود و چهار هزار) تومان رسید.
 
قیمت ربع سکه امروز
همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۳۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۳۱۴,۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و چهارده هزار) تومان معامله شد.
 
آخرین نرخ سکه گرمی
هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۸۹۱,۰۰۰ (هشتصد و نود و یک هزار) تومان قیمت خورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: