صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 05
کد خبر: ۲۱۴۸۰

انصاری فرد برای برانکو نامه فرستاد

مدیر عامل پرسپولیس با ارسال نامه ای ایمیلی برای برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین باشگاهش از او خواست که با مصالحه و گفتگو مشکلش با پرسپولیس را رفع نماید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ جدال برانکو و باشگاه پرسپولیس بر سر حقوق معوقه مربی سابق سرخپوشان وارد مرحله ی جدیدی شده است. انصاری فرد مدیر عامل جدید پرسپولیسی ها با ارسال نامه ای از طریق ایمیل برای برانکو ایوانکوویچ از آمادگی مذاکره و مصالحه برای پرداخت مطالبات او سخن به میان آورده است.  

 

به نوشته فارس، انصاری فرد اظهار داشته که هر زمان که برانکو صللاح بداند، مسئولان این باشگاه آماده مذاکره مستقیم با او در دبی یا استانبول هستند. این نامه برای برانکو ایمیل شده و مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ سرمربی سابق خود هستند.

 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم و در پی نگرفتن مطالباتش، شکایت‌نامه‌ای را از این باشگاه به فیفا ارسال کرد که بتواند از این طریق پول خود را از پرسپولیس بگیرد.

 

این در حالی است که پس از کش و قوس‌های بسیار، درنهایت هفته گذشته ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از سمتش کنار گذاشته شد و محمدحسن انصاری‌فرد مدیریت این باشگاه را بعهده گرفت و او از همان ابتدا اقداماتی را برای توافق با برانکو و جلوگیری از این شکایت انجام داد.

نظر شما