صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۳۵
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۹ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 23
کد خبر: ۲۱۴۹۸۶

حماس: چهار شهروند ترکیه و لبنان در حمله رژیم صهیونیستی کشته شدند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای از شهادت دو شهروند ترکیه و دو شهروند لبنان در جریان عملیات مقاومتی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در بیانیه حماس آمده است: جنبش مقاومت اسلامی حماس در نهایت افتخار و مباهات و با تسلیم به قضا و قدر الهی، شهادت چهار نفر از ترکیه و لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در روز سه شنبه ۲۱ نوامبر ۲۰۲۳ در جریان انجام وظیفه همبستگی، کمک و حمایت از ملت فلسطین در غزه را که در معرض نسل‌کشی و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار دارند، به ملت مجاهد فلسطین، امت اسلامی و عربی و ملت‌های لبنان و ترکیه تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

حماس نام‌های این شهدا را «احمد عوض» و «خالد میناوی» از لبنان و «بلال اوزتورک» و «یعقوب اردال» از ترکیه اعلام کرد و افزود: ما شهادت این قهرمانان که عشق و محبت خود به مسجد الاقصی، قدس و فلسطین را به نمایش گذاشته و به یاری برادران خود در نوار غزه شتافتند و با جانفشانی خود وحدت و یکدلی امت اسلامی و عربی را به تصویر کشیدند، تسلیت گفته و تاکید می‌کنیم که جنایت نازیستی دشمن صهیونیستی علیه آنان هرگز امت ما و آزادگان جهان را از ادامه حمایت و همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن تا بیرون راندن اشغالگران جنایتکار از سرزمین و مقدسات فلسطین و در راس آن مسجد مبارک الاقصی قبله نخست مسلمانان و معراجگاه پیامبر اکرم (ص) بازنخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است که «الله اکبر»، پیروزی برای معراجگاه پیامبر (ص)، اسرا، ملت فلسطین و امت است. این راه جهاد است، یا به پیروزی و یا به شهادت ختم می‌شود. / ایرنا

نظر شما