صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۴۵
  • سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲
  • Tuesday 28 November 2023
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 28
کد خبر: ۲۱۵۷۸۷

کاهش ۴۵ درصدی میزان شرارت در تهران

رئیس پلیس سازمان اطلاعات پلیس تهران می‌گوید با اقدامات پیش‌دستانه پلیس تهران، از ابتدای سال جاری شرارت و اوباشگری ۴۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس سازمان اطلاعات پلیس تهران امروز ۷ آذرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران از کاهش چشمگیر شرارت در پایتخت خبر داد.

 

وی با بیان اینکه با اقدامات پیش‌دستانه پلیس تهران شرارت و اوباشگری ۴۵٪ کاهش یافت، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و بنا به تدابیر سلسله مراتب فرماندهی با رویکرد تهاجمی و قبل از اینکه شرارتی رخ دهد ما اعلام کردیم که به سراغ اوباش می رویم که به وعده خود عمل کردیم و هم اکنون شاهد کاهش ۴۵ درصدی شرارت هستیم.

 

سرهنگ کاویانی تصریح کرد: با اقدامات پیش‌دستانه بیش از ۱۳۰ برنامه این گروه از افراد هنجارشکن قبل از عملی شدن با برخورد پلیسی ناکام ماند.

 

وی با بیان اینکه این راهبرد کماکان و با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت و طبق برنامه ریزی انجام شده در ماه‌های آتی شاهد کاهش بیشتر شرارت خواهیم بود خاطرنشان کرد: مهم این است که مردم عزیزمان ارزیابی مثبتی از خادمان خود در پلیس داشته باشند و نمره قبولی را از شهروندان بگیریم و پلیس تهران با شتاب لازم در تلاش است به این مهم دست یابد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: