صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۰۲
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 29
کد خبر: ۲۱۵۹۰۹

مقام حماس: تلفات صهیونیست‌ها در روز‌های آتی گسترده‌تر می‌شود

یکی از رهبران حماس با اشاره به ادعا‌های دروغین رژیم صهیونیستی درباره پیشروی در نوار غزه گفت: تلفات دشمن در روز‌های آتی گسترده‌تر خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامه حمدان، از رهبران ارشد حماس در یک نشست خبری گفت: تعداد کشته‌ها و زخمی‌های رژیم صهیونیستی که این رژیم به آن‌ها اعتراف کرده است واقعی نیست.

وی تاکید کرد: تلفات و خسارت‌های دشمن در روز‌های آتی گسترده‌تر خواهد شد و تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر از سرگیری جنگ توخالی و برای اهداف داخلی است.

حمدان همچنین ادعای پیشروی ارتش صهیونیستی در ۸۰درصد از خاک غزه را تکذیب و تاکید کرد که این امر رخ نداده است.

این فرمانده حماس خاطرنشان کرد که تحویل دادن اسرا توسط حماس در مناطق مختلف ادعای رژیم صهیونیستی درخصوص سیطره بر غزه را رد می‌کند.

اسامه حمدان در بخش دیگری گفت که آزادی زنان و کودکان فلسطینی یک دستاورد کاملا ملی است و مقدمه‌ای برای وفاداری به اسرا است.

وی اظهار کرد که رژیم اشغالگر تنها زبان قدرت و زور را می‌فهمد و اگر اسرای آن‌ها دست ما نبودند، اسرای ما را آزاد نمی‌کرد.

عضو ارشد حماس همچنین گفت: از سفر هیات‌های رسمی به غزه ودر راس آن‌ها هیات قطری تقدیر و تشکر می‌کنیم. ما خواستار بیمارستان‌های میدانی هستیم. گزارش دیدبان حقوق بشر درخصوص بیمارستان المعمدانی در راستای ترویج روایت رژیم صهیونیستی است، ما خواستار تشکیل کمیته تحقیقاتی بین‌المللی درخصوص جنایت بیمارستان المعمدانی هستیم. از رسانه‌های بین‌المللی می‌خواهیم که به غزه بیایند تا حجم جنایت‌های رژیم صهیونیستی را ببینند. / الجزیره

نظر شما