صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۵
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 29
کد خبر: ۲۱۵۹۳۵

اسرائیل بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد

ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر مفاد آتش‌بس موقت در نوار غزه را زیر پا گذاشته و با استفاده از قایق‌های جنگی خود حملاتی را علیه این باریکه انجام داد.

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که ساعاتی قبل قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی را علیه سواحل مرکزی نوار غزه انجام دادند.

 

الجزیره نیز گزارش داد که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز سواحل خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.

 

این در حالیست که بر اساس توافق آتش بس تمام حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه باید تا پایان مدت آتش بس متوقف شود.

 

این نخستین باری نیست که طی چند روز گذشته که از آغاز آتش بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس می‌گذرد متجاوزان عدم پایبندی خود را به مفاد این توافق نشان داده اند.

 

عصر روز گذشته نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه به پرواز درآمدند و صبح همان روز نیز تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق شیخ رضوان و اردوگاه الشاطی در شمال غربی نوار غزه را هدف قرار دادند.

 

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام نیز تاکید کرد: در نتیجه نقض واضح آتش بس در شمال نوار غزه یک درگیری میدانی میان دو طرف شکل گرفت که رزمندگان ما با آن تعامل کردند.

 

وی افزود: ما تا زمانی که دشمن صهیونیستی به آتش بس پایبند باشد به این توافق پایبند خواهیم بود و از میانجی‌گران می‌خواهیم که بر رژیم صهیونیستی در زمینه پایبندی به تمام بندهای آتش بس در زمین و هوا، فشار وارد کنند./ مهر

نظر شما