صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۳۷
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 29
کد خبر: ۲۱۶۰۲۴

خواهران جیب‌بر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری بانوان ۲ خواهر جیب بر دستگیر و ۱۳ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: در پی گزارش چند فقره جیب بری از خانم‌ها در اتوبوس‌های درون شهری و اماکن شلوغ شهر مشهد موضوع در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی میدانی ماموران انتظامی مشخص شد سارقان با استفاده از شلوغی جمعیت در مراکز تجاری اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد داخل کیف دستی آن‌ها کرده اند.

سرهنگ نگهبان بیان کرد: تیم تجسس کلانتری بانوان با استفاده از تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته متهمان را که خانم جوان هستند را شناسایی و تحقیقات میدانی خود را با گشت زنی نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه یک فقره جیب بری در محدوده میدان هفده شهریور به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران دایره تجسس کلانتری بانوان به محل اعزام و متهمان را در حال شناسایی طعمه‌ای دیگر در یکی از مراکز تجاری شناسایی و در حال سرقت دستگیر و در بازرسی از آن‌ها ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: متهمان که ۲ خواهر ۲۲ و ۲۵ ساله اند پس از انتقال متهمان به کلانتری در مواجهه حضوری و مستندات کشف شده ۱۳ فقره جیب بری از خانم‌ها که بچه خردسال در بغل داشتند، اعتراف کردند.

سرهنگ نگهبان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند. / تسنیم

نظر شما