صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۰۱
  • دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 13 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 10
کد خبر: ۲۱۷۶۹۴

زمان واریز وام‌های تحصیلی اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت وام‌های تحصیلی تا پایان آذرماه خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، هر ساله وزارت علوم با تخصیص مبلغی برای وام های دانشجویی، سعی در یاری رساندن به دانشجویان برای تامین نیازهای تحصیلی و مالی دارد، مدیریت انواع وام‌های تحصیلی و دانشجویی را صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم بر عهده دارد.

 

وام‌های دانشجویی انواع مختلفی دارد و با عناوین وام ضروری، وام شهریه، وام ودیعه مسکن، وام ازدواج و غیره از سوی صندوق رفاه دانشجویان در اختیار دانشجویان دانشگاه های کشور قرار می‌گیرد؛ به تازگی سازمان برنامه و بودجه مقداری از بودجه صندوق رفاه دانشجویان را پرداخت کرده است و مسوولان این صندوق نیز پرداخت وام های ضروری را آغاز کردند، به طوریکه تاکنون ۱۷ هزار دانشجو این وام را تحویل گرفته اند.

 

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: حدود ۸۶ هزار دانشجو برای دریافت وام‌های دانشجویی ثبت نام کرده‌اند، تاکنون ۱۱۴ میلیارد تومان وام ضروری به حساب ۱۷ هزار دانشجو واریز شده است و وام ودیعه مسکن را برای کسانی که واجد شرایط بودند و دانشگاه تایید کرده است، در مرحله اول پرداخت کردیم و در این بین وام ضروری هم پرداخت کردیم.

 

وی افزود: در حال ثبت نام وام تحصیلی هستیم و دانشگاه‌ها فرصت دارند لیست‌ها را سریعتر نهایی و ارسال کنند تا ان‌شالله تا آخر این ماه وام تحصیلی را پرداخت کنیم./ فارس

نظر شما