صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۳۰
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 14
کد خبر: ۲۱۸۵۳۳

روند تحویل دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی انتخابات به استان‌ها آغاز شد

رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز روند تحویل دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی به استان‌ها خبر داد و گفت: تاکنون این دستگاه‌ها به نیمی از استان‌ها تحویل شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛، سیدمحمد تقی شاهچراغی امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه راهبرد رسانه‌ای دشمن القای ناامیدی و کاهش مشارکت سیاسی مردم است، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب هر زمان که دشمن دسیسه‌ای نموده مردم با حضور در صحنه دشمنان را ناامید کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ ایستادگی و مقاومت در مردم استان بوشهر نهادینه شده است، گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر استعمار و ایمان از ویژگی‌های مهم مردم بوشهر است و این ایمان موجب اراده قوی مردم این سرزمین شده است.

معاون وزیر کشور افزود: مسئولین باید در برابر ایمان و اراده قوی مردم با توان تمام خدمت کنند و می‌توان گفت که خدمت صادقانه و جهادی مسئولان، نشانه دینداری و ایمان به خدا در مدیران است.

 

شاهچراغی با اشاره به جنایات اسرائیل غاصب در غزه، خاطرنشان کرد: در طوفان الاقصی دیدیم که اراده مردم غزه توانست قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست دهد و باور داریم که پیروزی از آن مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین است و اسرائیل غاصب رو به نابودی است.

 

وی، روایت‌‌گری عوامل پیروزی مردم غزه را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: اتفاق بزرگی در غزه به وقوع پیوسته و باید نقش ایمان و اراده مردم و رزمندگان جبهه مقاومت برای مردم و جهانیان تبیین شود.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که تمام شرایط برای اجرایی شدن این راهبردی‌های مهم فراهم شود و با دستگاه‌های مسئول توافقات لازم در سطح ملی انجام شده است.

 

شاهچراغی با تأکید بر تسریع در تقویت زیرساخت‌ها در بخش‌های گوناگون در شعب اخذ رأی، گفت: برای انتخابات ۱۱ اسفند ۶۵ هزار شعبه اخذ رای در کشور پیش‌بینی شده و در این راستا همه دستگاه‌های احراز هویت آماده تحویل است و روند تحویل آن آغاز و تاکنون به نیمی از استان‌ها تحویل شده است.

 

وی با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌های استان برای پشتیبانی از ستاد انتخابات استان بوشهر، افزود: مطابق با قانون دستگاه‌ها و نهادها در تأمین تجهیزات و امکانات شعب اخذ رأی نقش دارند و باید توجه داشت که برگزاری خوب انتخابات و تسهیل در روند اخذ رأی رضایت مردم و مشارکت بیشتر را درپی خواهد داشت.

 

رئیس ستاد انتخابات کشور انتخابات را نماد استقلال، جمهوریت و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: از همه توان و ظرفیت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه استفاده می‌شود./ فارس

نظر شما