صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۲۸
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 24
کد خبر: ۲۱۹۹۱۰

ادعای اسرائیل: از اتهامات اعدام غیرنظامیان «بی اطلاع» هستیم

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد اطلاعاتی درباره گزارش‌های مربوط به اعدام غیرنظامیان در جبالیا که قبلا توسط وزارت بهداشت غزه اعلام شده بود، ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر،‌ اوایل روز شنبه، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش تلفات بوده است و نزدیک به ۱۳۷ فلسطینی در جریان حملات رژیم صهیونیستی در شمال شهر جبالیا در ملاء عام اعدام شدند.

 

ارتش اسرائیل مدعی شد که «در حال حاضر از حادثه توصیف شده بی اطلاع است» و خواستار جزئیات بیشتر شد تا بتواند به اتهامات پاسخ دهد. آن‌ها همچنین اطلاعات ارائه شده توسط حماس را زیر سوال بردند و ادعا کردند که این جنبش برای حقیقت ارزش قائل نیست.

 

شورای حقوق بشر اروپا - مدیترانه آماری را در خصوص به شهادت رسیدن صد‌ها فرد سالمند توسط رژیم صهیونیستی ارائه و تصریح کرد که این رژیم جنایتکار در جریان عملیات خود علیه غزه ده‌ها فرد سالمند را با شلیک مستقیم گلوله اعدام کرده است.

 

شورای حقوق بشر اروپا-مدیترانه که مقر آن در شهر ژنو مستقر است در بیانیه‌ای اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی تا کنون در جریان عملیات جنایتکارانه اخیرش از هفتم اکتبر تا کنون علیه نوار غزه ۱۰۴۹ زن و مرد سالمند، معادل یک درصد از جمعیت ۱۰۷۰۰۰ نفری سالمندانی که در این باریکه زندگی می‌کنند را به شهادت رسانده و این تعداد همچنین معادل ۳.۹ درصد از مجموعه فلسطینی‌های به شهادت رسیده تا کنون است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما