صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۹ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 30
کد خبر: ۲۲۱۰۶۴

حمله مقاومت لبنان به پایگاه رامیم و شهرک یفتاح در شمال اسرائیل

مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) اعلام کرد که مواضع اشغالگران صهیونیست را در اطراف پایگاه نظامی «رامیم» در شمال اسرائیل را هدف قرار داده و موشک هایش به طور مستقیم به هدف اصابت کرده است. همچنین موشک‌های شلیک شده از لبنان در اطراف شهرک صهیونیست نشین «یفتاح» فرود آمدند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ چند موشک شلیک شده از لبنان در اطراف شهرک صهیونیست نشین «یفتاح» فرود آمدند. همچنین یک موشک زمین به هوا نیز در آسمان منطقه میس الجبل (در اطراف شهر مرجعیون) در جنوب لبنان منفجر شد.

در تحولی دیگر، توپخانه ارتش اسرائیل، اطراف شهر حولا را هدف قرار داد. همچنین تانک‌های مرکاوای اشغالگران اطراف روستا‌های بلیدا و محیبیب را هدف قرار دادند.

همزمان منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (شنبه) از هدف قرار گرفتن یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان در واکنش به حملات این رژیم به جنوب این کشور خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز چند روستا در مرکز و غرب جنوب لبنان را مورد حملات خود قرار داد. بر پایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی چند گلوله توپ به اطراف شهرک «یارون» در بخش مرکزی جنوب فلسطین شلیک کرد. منابع خبری همچنین گزارش دادند که ارتش رژیم اشغالگر حملات شدیدی را به اطراف شهرک‌های «عیتا الشعب» و «کفرکلا» انجام داده است.

در مقابل، مقاومت لبنان نیز با پرتاب چند موشک پادگان «زرعیت» ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را به طور مستقیم هدف قرار داد. / شبکه المنار

مطالب مرتبط
نظر شما