صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 04
کد خبر: ۲۲۱۹۶۲

مخبر: انفجارهای تروریستی کرمان در اثر استیصال دشمنان است

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه اتفاقات روز گذشته کرمان در اثر استیصال دشمنان است، گفت: همینه‌ای برای غرب خصوصا امریکا و اسراییل در دنیا شکل گرفته بود که اینان هر اراده‌ای کنند و هر جایی اهدافی داشته باشند، می‌توانند عملیاتی کنند که این هیمنه شکسته شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد مخبر روز پنجشنبه در جمع نمازگزاران در گلزار شهدای کرمان افزود: همه این دشمنی‌ها از صدر اسلام تا امروز با این فرهنگ بوده است و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: ۲ خط وفاداری به ائمه و مخالفت با ائمه روشن است و این خط ها از اول بوده و تاکنون نیز ادامه دارد.

معاون اول رییس جمهور گفت: آنچه که مردم باید مطمئن باشند اینکه انتقام سخت گرفته خواهد شد اما این فرهنگ مقاومت، هیمنه آمریکا و اسراییل را از بین برده و وضعیت فیزیکی آنها را نیز از بین خواهد برد.

مخبر صبح امروز و به دنبال حادثه تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان وارد این شهر شده است.

بررسی ابعاد این حادثه تروریستی و نحوه رسیدگی به مجروحان از جمله برنامه های سفر مخبر به کرمان است.

دشمنان کوردل عصر روز گذشته(چهارشنبه) همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی، در جمع زائرانی که پیاده به سمت گلزار شهدا در حرکت بودند، انفجار تروریستی انجام دادند و زنان، مردان و حتی خردسالان را به خاک و خون کشیدند؛ چند دقیقه پس از انفجار نخست، انفجار دوم در میان جمعیتی که برای کمک به مجروحان در محل حضور یافته بودند منفجر شد؛ انفجاری که به گفته مسئولان حاوی ساچمه های فراوان بوده و همین نکته سبب افزایش شمار شهیدان شده است.

امروز در سراسر ایران اسلامی عزای عمومی است و در استان کرمان به مدت سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

حادثه تروریستی عصر چهارشنبه در مسیر گلزار شهدا ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح داشت که تا ظهر امروز ۱۸۰ نفر از آنان در بیمارستان ها بستری بودند./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما